MDF آریا

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

سال ۲۰۲۰ سال مناسبی برای سلامت روان نبوده است. ظهور دنیاگیری کووید ۱۹ موجب شده است که بسیاری از افراد نگران جان خود باشند، ازنظر مالی زیرفشار صبر گیرند، از اعلام وحشت زده شوند و درون آرزوی عزیزان خود باشند. درحالی که هنوز مطمئن نیستیم مالیات سلامت روان دنیاگیری چه خواهد بود، راه اندازی جهانی بهداشت پیش بینی می کند که سطوح تنهایی، افسردگی، مصرف الکل و موادمخدر و رفتارهای خودکشی و آسیب به خویشتن تکثیر فاش خواهد کرد.

در میان تمام کشورهای جهان، نیوزیلند دربرابر کووید ۱۹ به سریع ترین و شدیدترین اقدامات دست خورده است. درحالی که این استراتژی موجب استقلال جان بسیاری از انسان شده و درنهایت ویروس را حذف کرده است، نه عزب هزینه های اقتصادی داشته؛ بلکه ازنظر بهزیستی اشتراکی نیز با پیامدهایی همراه بوده است.

نتایج وارسی ای عمومی نشان می داد تقریبا داخل شقه راه سخت ترین مرحله ی خانه نشینی نیوزیلند که ۳۳ روز طول کشید، سطوح استرس، اضطراب و افسردگی، به ویژه در میان افراد جوان تر، بیشتر از حد طبیعی وجود. در میان ۲،۰۱۰ پاسخ دهنده، تقریبا یک سوم نمره ی بیشتر از آستانه برای ژولیدگی روانی متوسط خواه جدی داشتند و تقریبا ۴۰ درصد می گفتند سطوح بهزیستی آن ها پایین است.

درحالی که معاینه ی جدید برملا نمی کند که آیا اثرهای سلامت روان ناشی از خویشتن ساختمان نشینی است یا تهدید فراگیرتری از دنیاگیری محسوب می شود، سیلان نگران کننده ای را علامت می دهد. سوزانا اوری پالمر، از دانشگاه اوتاگو درون کانادا می گوید:رخصت خانه نشینی در نیوزیلند با توفیق کووید ۱۹ را از جامعه حذف کرد؛ اما نتایج ما نشان می دهد این دستاورد عوارض روانی درخور توجهی به همراه داشته است: افزایش چشمگیر تو بها پریشانی داخل میان کسانی دیده می شد که گزارش می کردند شغل خود را از مشت داده اند یا درنتیجه ی دنیاگیری کارشان کم شده است و کسانی که دربرابر کووید ۱۹ آسیب پذیر بودند یا وضعیت سلامتی شان ضعیف وجود و کسانی که از پیش دستخوش مشکلات مسئله بودند.

بوسیله طورکلی، بوسیله نظر می رسید افراد بالغ تیز ۱۸ تا ۲۴ ساله سخت ترین زمان را گذرانده باشند و تقریبا نیمی از آن ها نمره های کاملا بیشتر از آستانه ی پریشانی روند متوسط را کسب می کردند. افزون براین، افراد مسن با اینکه بیشتر درمعرض ریسک ویروس صبر و ارتباطات آنلاین کمتری داشتند، بهتر این شرایط را تحمل می کردند. البته نویسندگان توضیح می دهند:این بدان معنا نیست که افراد مسن آسیب ندیده اند. در تجسس ما، مسری پریشانی روانی در میان افراد تمام گروه های سنی دربرابر مسری این دشوار در همان گروه های سنی در دوران پیش از دنیاگیری بیشتر بود.

دسته های سنی بالغ تر آسیب پذیرتر به نظر می رسند. جهت این کار می تواند آن باشد که اجازه بناء نشینی در گروه های سنی مختلف با اختلالات یومیه و تأثیرهای اقتصادی متفاوتی همراه بوده است. وقتی بیش از ۹۰ درصد از علم آموزان و دانشجویان جهان تحت تأثیر تعطیلی های ناشی از دنیاگیری قرار گرفته اند، منطقی است که در استیناف های روانی مقدماتی چنین به رویت برسد که افراد بالغ بیش از همگی تحت تأثیر این وضعیت قرار گرفته اند.

شاداب ترین بناء نشینی ها درون نیوزیلند فقط ۳۳ روز کشش کشید که در آن همه ی مدارس و مشاغل غیرضروری تعطیل و به انسان گفته شد تو بناء بمانند. این وضعیت درمقایسه با آمریکا و بسیاری از مناطق دیگر جهان متجاوز متفاوت است که در آن محدودیت ها مرتبا آغاز و متوقف می شوند.

یکی از یافته های نگران کننده مربوط به نسوان است. متأسفانه درحالی که کاهش تحرک و حفظ مردم در خانه در دنیاگیری جان مردم را استخلاص می دهد، زندگی برخی افراد را می تواند درمعرض خطر قرار دهد. مقابل گزارش های رسانه های محلی، درون جریان رخصت خانه نشینی در نیوزیلند، تندی های خانگی افزایش چشمگیری یافته است. براساس این بررسی، سطوح گزارش شده ی آزارهای جسمی و جنسی و ارعابگری داخل خانه درمقایسه با حالت عادی سه تا چهار برابر بیشتر بوده است که با افزایش مشابهی در بدرفتاری های خانگی در بکلی دنیا همگام با تداوم رخصت خانه نشینی مطابقت دارد.مقاله های مرتبط:ویروس کرونا؛ امساک گزینی اجتماعی چه تأثیری پیاده شدن ذهن و بدن دارد؟چرا کناره گیری گزینی اجتماعی در دوران شیوع بیماری بخاطر آدم ترسناک است؟قرنطینه در دوران شیوع کرونا و وجد لمس دیگران

نتایج بررسی جدید در جهانی که در وضعیت بدی به سر می برد، همچون خبر ناخوشایند دیگری است؛ اما دلایلی برای امیدواری بود دارد. خیر تنها دستور بناء نشینی سخت نیوزیلند بوسیله دلیل موفقیت آن کوتاه شد؛ بلکه بیشتر پاسخ دهندگان داخل این نظرسنجی گفتند که می توانند اثرهای مثبت ماندن داخل انزوا را برای خویشتن یا اجتماع ببینند.

حتی در مناطقی از جهان که درون آن خانه نشینی ها احتمالا ویروس را حذف نخواهد کرد، اقدامات جداسازی به کاهش شیوع ویروس و نجات جان افراد معاون کرده است. مقابل گزارش ها، درون نیوزیلند کارکردن از خانه و گذراندن زمان بیشتر با خانواده و زندگی در محیط ساکت پر حرارت به آدم فرصت تفکر و توجه به اولویت هایشان داده است.

شاید بخواهید بدانید درون دیگر سرنوشت های جهان سلامت روان چگونه عرشه تأثیر خانه نشینی های تمام تیز فراغت اندوهناک است. پژوهش ها به رطوبت آغاز شده است؛ اما وارسی ای از آمریکا علامت دهنده ی تأثیر منفی متوسطی در تمامی افراد در ماه های اولیه ی دنیاگیری است و افراد بزرگسال بالغ خیس و افرادی که از قبل دچار مشکلات سلامتی بودند، پریشانی روانی بیشتری گزارش می کردند.

در این مطالعه، بوسیله طور طاسی احساس باهم اتحاد کردن کنندگان در پایان پژوهش بهتر از احساس اولیه ی آن ها بود که نشان می دهد فداکار افراد مقدور است بوسیله خانه نشینی شیوه کنند. این وضعیت حتی ممکن است به ما معاون کند تا با استرس ناشی از دنیاگیری به خشکی امدن بیاییم. همان معاینه مدال می داد شستن دست ها و فاصله گیری اجتماعی و زدن ماسک با سلامت روان بهتر همراه است.

از بعضی جهات، میسر تیز است که به جای خود ویروس، خانه نشینی را مقصر طولانی درماندگی های خویشتن بدانیم؛ اما درواقع، شاق است که بگوییم اگر درون جریان دنیاگیری اقدامات بهداشت عمومی را ارتکاب نمی دادیم، شرایط روانی دنیا چگونه می شد. اوری پالمر می گوید:روشن است که پیامدهای دنیاگیری فراگیر و طولانی خواهند بود. حاضر کردن زنهار های روند باید اولویتی نظیر دیگر اقدامات بهداشتی، قرین ردیابی تماس و تهیه ی تجهیرات محافظ شخصی و تمهید مایه نفس کشیدن مصنوعی داشته باشد.

این معاینه داخل مجله ی PLOS One منتشر شد.بیشتر بخوانید:جزا ۵۰۰ هزاره تومانی برای خروج از شهرها، سفر در تعطیلات آبان را کاهش ندادطرح منع تردد داخل شهرهای قرمز از ساعت ۲۱، اجرا می شودواکسن کرونای مادرنا اثربخشی ۹۴/۵ درصدی را در مطالعه اولیه علامت دادجهش ویروس کرونا در مینک ها هنوز خطرناک نیستسریع ترین سحاب کامپیوتر گیتی به دستیار شرکت های داروسازی می آید
به گزارش همشهری آنلاین چنانچه چه گفته می شود رای بایگانی مظاهری صادر شده است ولی تا کنون این رای بوسیله کانون استقلال و رشید مظاهری اعلام نشده است. مظاهری که درون ابتدای فصل با استقلال پیمان نامه امضا کرد تا اعلام نشدن رای شکایت تراکتور فعلا نمی تواند برای آویشن جدید خود به میدان برود.

  طبق گفته نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار است رای رشید مظاهری هفته آینده صادر شود و این بازیکن نمی تواند در ورزش حساس برابر فولاد هم تیمش را همراهی کند. مگر اینکه قید روزهای آینده اتفاق خاصی رخ بدهد.
امسال شهر چنگدوی چین میزبان سومین حوالی از فتنه ی تیانفو (Tianfu Cup) بود. تیانفو مهم ترین مسابقه ی هک است و امسال همکاری کنندگان توانستند برترین درنگ افزارهای امروزی را با کدهای مخرب جدید هک کنند.

بوسیله گفته ی برگزارکنندگان محک ، اهداف بزرگ و دشواری برای هم چشمی های این دوره در رویت محزون شده بود؛ بااین حال تو مسئله این تمرین مشهورترین سیستم های عامل و نرم افزارها هک شدند که در ادامه، اسامی برخی از آن ها را می خوانید:سیستم عامل iOS 14 در آیفون ۱۱ پروسامسونگ گلکسی اس ۲۰نسخه ی ۲۰۰۴ ویندوز ۱۰ (آپدیت آوریل ۲۰۲۰)جهیز عامل لینوکس اوبونتوکرومسافاریفایرفاکسنرم افزار Adobe PDF Readerداکر CEVMWare EXSiا (hypervisor)نرم افزار QEMUا (emulator
دوشنبه ی گذشته، اپل زمان برگزاری رویداد ویژه ی خود با مرام One More Thing را زمانه ۲۰:۳۰ روز دهم نوامبر (بیستم آبان) اعلام کرد. احتمال می رود این رویداد به رونمایی نمونه های جدید مک مبتنی بر آرم اختصاص داشته باشد. حال با توجه بوسیله اینکه عزب سه روز تا زمان شناساندن محصولات متاخر اپل پایا مانده، مناظره درباره ی رایانه های مک نسل اتیه اپل بیش از هر زمان دیگری داغ شده است.

درحالی که اولیه مک های مبتنی بر اپل سیلیکون هفته آینده معرفی خواهند شد؛ به حدس زیاد شامل آی مک های جدید نخواهند حیات. گزارشی جدید حاکی از آن است که اپل در حال امر روی آی مک بازطراحی شده با پردازنده ی کلاس دسکتاپ A14T درون سال ۲۰۲۱ است. طرح های مفهومی جدیدی از Svetapple علامت می دهد که آی مک بازطراحی شده می تواند چگونه باشد.





مینگ-چی کو، تحلیل گر نام آشنای محصولات اپل، بارها گفته است اپل درون حال توسعه آی مک با طراحی جدید و صفحه نمایش ۲۴ اینچی و حاشیه نویسی های کوچکتر است. حال تصاویر مفهمومی، آی مک ۲۴ اینچ را درکنار برادر ۳۲ اینچی و طراحی مدرن با حاشیه نویسی های بسیار باریک نشان می دهد.

مقاله ی مرتبط:بدوی محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون فاش شدند

در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی باید منتظر معرفی کردن آی مک جدید با پردازنده ی اختصاصی اپل باشیم؛ ولی به خشکی امدن اساس گزارش هایی با استناد به منابع آگاه درون این زمینه، اپل سه میزان مک بوک را با پردازنده ی اپل سیلیکون به روز خواهد کرد که شامل مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچ و مک بوک ایر ۱۳ اینچی خواهد بود؛ اما به رویت نمی رسد داخل رویداد پیش روی کوپتینویی ها، از آی مک های جدید مبتنی بر آرم رونمایی شود.

بااین حال اپل در کنفرانس WWDC سال جاری، تأیید کرد که طی دو سال آینده کل سیستم رایانه های مک را به پردازنده ی اپل سیلیکون منتقل خواهد کرد. این بدان انتزاعی است که حداکثر تا دو سال آینده باید منتظر آی مک متاخر باشیم.بیشتر بخوانید:مرمت دوربین آیفون ۱۲ بدون متاع عام اپل ناممکن استاپل به روزرسانی جدید سیستم عامل های خویشتن را منتشر کرداولین نتایج غیر رسمی از تراشه A14X؛ قلب تپنده ی مک های آیندهدوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پیشرفت چشم گیری خواهد داشتاپل ۶ بدافزار مک را که از اسکن های امنیتی گذر کرده بودند، از دسترس خارج کرد
به گزارش همشهری آنلاین بایدن در ابتدا اشاره کرد که احصائیه شرکت کنندگان درون انتخابات فعلی متجاوز از تعداد شرکت کنندگان در هر انتخاباتی داخل طول تاریخچه آمریکا بوده است.

او گفت: «من نمی خواهم اطلاع دادن تر شدن بکنم، ما اینجا هستم تا بگویم هنگامی که احصائیه پایان یابد، ما برنده خواهیم بود.»

بایدن گفت به خصوص از اینکه اکثریت طاس آرای آدم آمریکا را به دست آورده است، بیش از سه گانه میلیون زیاد از رقیبش ترامپ، خوشحال است.

او گفت: « هنگامی انتخابات پایان یابد، باید دوباره با غصه سخن بگوییم، حرف همدیگر با بشنویم و مجدد به نشانی یک ملت متحد شویم. نباید رقیب انتخاباتی مان را متخاصم خود بشماریم»

بایدن گفت: «غلام بوسیله عنوان یک دموکرات در انتخابات نمدار شدم، ولی به عنوان رئیس جمهور همه آمریکاییان خدمت خواهم کرد.»
به گزارش فایننشال تایمز، محدودیت بخش تلفن های همراه هواوی ممکن است کمی کاهش یابد و شریک ها قادر خواهند بود قطعات مورد حاجت هواوی (جاهل از بخش های مرتبط با تکنولوژی 5G) را تأمین کنند. برابر گفته ی مدیر یک از شرکت های نیم هادی آسیا، «تولید تراشه تلفن همراه [بخاطر هواوی] مشکلی ندارد» و سامسونگ دیسپلی نیز از قبل، مجوز تأمین صفحه ارائه محصولات هواوی را شهود کرده است. پیش تر سونی نسبت به کاهش تولید حسگر های دوربین خود هشدار داده حیات که دلیل آن، انفراد های واردشده برای معامله با هواوی بیان می شد. حال به گفته ی یکی از تحلیلگران Jefferies Group ، سونی و آمنی ویژن برای تأمین حسگرهای هواوی چراغ سبز گرفتن کرده اند و کوالکام و مدیاتک می توانند مجوزهایی برای تأمین پردازنده های هواوی دریافت کنند که کمبود پردازنده های آن را پهلو طرف می کند. پیش از این، هواوی از معامله خراش های مدیاتک منع شده بود؛ چرا که پردازنده های مدیاتک را TSMC با مصرف از فناوری های ایالات متحده تولید می کند.



مقاله های مرتبط:آیا EMUI 11 آخرین نسخه رابط کاربری هواوی قبل از انتشار سیستم عامل هارمونی خواهد بود؟آمریکا با یک شرط خاص، مجوز فروش تراش به هواوی را صادر خواهد کرد

هنوز مشخص نیست کاهش فردی ها، خدمات نرم افزاری را نیز دربرگیرنده خواهد شد یا خیر؛ تو هر صورت نبود خدمات نرم افزاری گوگل موسوم به GSM (سرویس های موبایل گوگل) تأثیر انکارناپذیری در گوشی های هوشمند آنر و هواوی دارد. هواوی بخاطر تکرار نبود سرویس های گوگل، از HMS (سرویس های موبایل هواوی) رونمایی کرده است و بوسیله زودی در گوشی های هوشمند آن، جهیز عامل هارمونی OS جای اندروید را خواهد گرفت که عملکرد و موفقیت آن در هاله ای از شبهه است.

تجارت تلفن همراه هواوی نیمی از درآمد شرکت را تشکیل می دهد و در صورت بازیابی زنجیره تأمین تراشه، ممکن است فعالیت خود را افزایش دهد. بااین حال بخش تجهیزات شبکه مجبور خواهد حیات با انفراد های اعمال شده دست وپنچه کند کند؛ بجهت ایالات متحده هنوز آن را تهدیدی برای زنهار ملی آن سرزمین می داند.بیشتر بخوانید:آیفون ۱۳ مدلی با ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد داشتموتو جی 5G موتورولا با تراشه اسنپدراگون 750G راهی بازار می شودپتنت جدید سامسونگ؛ گوشی هوشمند منعطف با سه گانه نمایشگر و یک کیبوردDxOMark نتایج تست دوربین پیکسل 5 را منتشر کردبررسی گلکسی A31 سامسونگ
پیرو تفاهم نامه منعقد شده کالج فنی دانشگاه تهران با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء معترف MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا برگزار خواهد شد. در همین راستا به رخ محدود و ازطریق ایفا مصاحبه داوطلبان علاقه مند بخاطر این حوالی بر اساس شرایط کوچکتر مقبول خواهند شد.

مدت پرگیر:

این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می شود که معرفت پذیر 2 ترم از مدت یادگیری خویشتن را تو دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم اختتام همچنین مربوط به انجام امور عاقبت نامه خواهد حیات.

زمانبندی کلاس ها

به برهان وضعیت همه گیری بیماری کرونا کلاس ها در ایران به صورت آنلاین و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار خواهد شد. کلاس ها در ترم سوم در کشور بلغارستان برگزار خواهد شد و به صورت حضوری است.

شرایط مقبول:

پسند تو این پیرامون ازطریق عمل مصاحبه خواهد وجود و حداقل شرایط بخاطر نام نویسی تو دوروبر به تطویل ذیل است:داشتن مدرک کارشناسی عفیف (لیس محدودیت نوع رشته)داشتن گواهی عاقبت خدمت یا معافیت خاص آقایاناخذ نمره آیلتس 6 یا وزن آن در سایر آزمون ها تو مدت یکسال ابتدایی یادگیری (آزمون تولیمو همچنین شایان پسند است)نداشتن منع خروج از کشور

بنیادی ترین محدودیت های گرداگرد:جناب در انباشته خواستگار ترین رشته دانشگاهی جهانکسب بصیرت و تجربه از اساتید دانشگاه تهران و اساتید بین المللیتحصیل در یک حوالی بین المللی و اخذ مدرک کارشناسی ارشدکاهش قابل توجه هزینه ها داخل مقایسه با همدستی در دوره MBA مستقل در خارج از کشورامکان دنباله تحصیل در مقطع دکترا در بهترین دانشگاه های جهان

مفروضات تکمیلی:

اطلاعات تکمیلی ازطریق کلیک روی عبارت رو به رو شایان دسترس است: اطلاعات دوروبر کارشناسی ارشد MBA

نحوه مقبول و ثبت نام:

متقاضیان این دوره می توانند با مراجعه بوسیله وب سایت مرکز آموزش های ممتاز تخصصی کالج فنی دانشگاه تهران به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  و با تکمیلفرم ثبت نام حوالی کارشناسی ارشد بین المللی  MBA (جهت مشاهده فرم روی عبارت کلیک کنید) و بارگذاری مدارک لازم نسبت به درخواست حضور در پیرامون اقدام نمایند.

همچنین کارشناسان مرکز ازطریق شماره تماس های 61119824 خواه 88225402 یا 88652153 (با پیش عده 021) آماده پاسخ گویی به سوالات متقاضیان محترم هستند.بیشتر بخوانید:با استفاده از سایت دیزاین بوسیله سادگی یک فروشگاه اینترنتی نحو اندازی کنیدخرید سوزوکی ویتارا کراس اوور خوش ساخت و کهنسال ژاپنی با خودرو45شرکت صفر و یک؛ اینترنت ADSL همگی آنچه از درخت سرو اینترنتی می خواهیددر مسابقه موزیکال مدیاپردازش انبازی کنید و گوشی YotaPhone 2 نم شویدثبت معروفیت دوره MBA و DBA دانشگاه تهران
سامسونگ چند ماه دیگر خانواده ی گلکسی اس ۳۰ را معرفی و بسان مدل گلکسی اس ۲۰، آن را داخل چندین متنوع راهی بازار خواهد کرد. امروز هم ابتدایی اطلاعات از گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا بی پرده شد. این معیار مبصر ترین مقیاس خانواده اس ۳۰ است که ویژگی های جالبی دارد.

باتوجه به مفروضات هویدا شده از گلکسی اس ۳۰ اولترا، این گوشی با باتری ۵،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسلی راهی بازار می شود. با نگاهی به اولین رندرهای فاش شده از سری گلکسی اس ۳۰، به رویت می رسد که دوربین جلو همچنان داخل مرکز صفحه عرضه و به صورت حفره ای دیده می شود.

ابعاد گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ اولترا غصه دگرگونی اضافی نخواهد کرد و در ابعاد ۱۶۵٫۱ درون ۷۵٫۶ در ۸٫۹ میلی متر ساخته خواهد شد. گفتنی است دوربین پشت تیمار ۱٫۹ میلی متر ستبری خواهد داشت. گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا هم با ابعاد ۱۶۶٫۹ داخل ۷۶ در ۸٫۸ میلی متر باریک شده بود.

به حدس بسیار ترکیب قرارگرفتن دوربین پشت تو گوشی های گلکسی اس ۳۰ درمقایسه با گلکسی اس ۲۰ تغییر خواهد کرد. همچنین، گفته شده که گلکسی اس ۳۰ الترا بوسیله صفحه عرضه ۶٫۸ اینچی AMOLED با وضوح 2K فراهم خواهد بود که در مقایسه با ورق ارائه ۶/۹ اینچی گلکسی اس ۲۰ اولترا بخشی کوچک شده است.مقاله های مرتبط:رندر و تاریخ معرفی کردن خانواده گلکسی اس ۳۰ سامسونگ معین شداحتمال پشتیبانی گلکسی اس ۳۰ سامسونگ از فناوری شارژ ۶۵ وات

انتظار می رود گلکسی اس ۳۰ در آمریکا با تراشه ی اسنپدراگون ۸۷۵ و در سایر کشورها با تراشه ی اگزینوس ۲۱۰۰ راهی بازار شود؛ البته خراش ی اگزینوس ۲۱۰۰ هنوز رسما معرفی کردن نشده و عزب شایعات متعددی از آن منتشر شده است. درپایان، باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی اس ۳۰ اولترا به احتمال زیاد با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 رونمایی خواهد شد. ناگفته نماند هنوز اطلاعاتی از نمونه حافظه ی رم و حافظه پس انداز سازی گلکسی اس ۳۰ اولترا منتشر نشده است.بیشتر بخوانید:سامسونگ برای افزایش کردن قلم لمسی به گلکسی فولد ۳ فناوری آن را تغییر می دهدهرآنچه باید از One UI 3.0 سامسونگ بدانیدنسخه های لاکچری آیفون 12 پرو و پرو مکس معرفی شدند؛ از بین جنگجویان انتخاب کنیدوان پلاس نورد N10 5G و وان پلاس نورد N100 شناساندن شدندسامسونگ نمایشگر هدست VR با تراکم ۱۰ هزاره پیکسل به خشکی امدن اینچ می سازد
به طورکلی، زنان کمتر از ۵۰ سال درمقایسه با مردان اندوه سن کم دستخوش حمله ی قلبی می شوند. تجسس ی جدید که در مجله ی European Heart Journal منتشر شده است، این روند را علامت می دهد. از ۲،۱۰۰ بیمار دچار حمله ی قلبی تحت علاج در بیمارستان BWH و بیمارستان عمومی ماساچوست تو سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶، عزب حدود ۴۰۰ مورد را زنان تشکیل می دادند. میانگین اهل سنت بیماران مطالعه ۴۴ سال بود؛ اما در بلندمدت، احتمال اجل نسوان جوان بیش از احتمال مرگ مردان حیات. نویسندگان مطالعه بیماران را به طور متوسط ۱۱ سال زیرنظر گرفتند و دریافتند که گمان مرگ زنان بوسیله هر علتی تو آن مدت، ۱/۶ برابر بسیار از گمان اجل مردان بود.

ارسیلیا دفیلیپس، فلوشیپ کاردیولوژی مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا گفت: «تفاوت ها در مرگ و میر متأثر از مرگ و میرهای غیرقلبی عروقی حیات.» نمونه هایی از این علل شامل سرطان و سپسیس (نوعی پاسخ ایمنی افراطی دربرابر عفونت) بودند. دفیلیپس خاطرنشان کرد که تشریح شناخته شده ای در این تک وجود نداشت که چرا نسوان نرخ ماندگاری کمتری داشتند؛ گرچه در این مطالعه بوسیله عوامل متعددی رمز شده که ممکن است نقش داشته باشند. دکتر ماریسیا توییت، استادیار پزشکی قلب و عروق در کلینیک مایو گفت:عوامل کار بزرگ بیماری اعضای دیگر بدن با عوامل کار بزرگ بیماری قلبی هم پوشانی دارند و حمله ی قلبی و پیامدهای آن ممکن است روی سلامت اعضای دیگر بدن جای پا بگذارد. مرگ و میر طولانی مدت احتمالا ناشی از ترکیبی از عوامل مختلف است.

برای مثال، زنان معاینه شده درمقایسه با مردان ارج بیشتر دیابت و همچنین بلای ناگهانی هایی مانند آرتریت روماتوئید (روماتیسم مفصلی) را نشان دادند. در روماتیسم مفصلی درد و التهاب مفاصل اغلب با حمله ی سیستم حمایت آغاز می شود. براساس گزارشی که داخل سال ۲۰۱۲ منتشر شد، این ناراحتی مداوم امکان پذیر است انگیزه تشکیل پلاک های چربی در عروق خونین شود که می تواند شریان ها را مسدود کند و به حمله ی قلبی منجر شود. همین هیجان امکان پذیر است روی نحوه ی بهبودی بیماران همچنین اثرگذار باشد.

علاوه بر این، نرخ ملالت در نسوان مطالعه ی مذکور بیشتر از نرخ افسردگی در مردان وجود. توویت در تفسیری همراه مقاله نوشت:افسردگی روی رعایت پند های مربوط به ریختگی زندگی و استفاده منظم داروها اثر می گذارد که به مالاریا ی خود می توانند روی ماندگاری بلندمدت زنان پس از حمله ی قلبی اثرگذار باشند. همچنین، ممکن است تغییرات فیزیولوژیکی هم زمان با رنجش به نعوظ ول نتایج را بدتر کند. برای مثال، اضافه سطح هورمون های استرس و مولکول های التهابی (سیتوکین ها) می توانند پیش آگهی ناسالم را بدتر بطی ء.

براساس گزارشی که در سال ۲۰۱۸ در نامه ی Circulation منتشر شد، به طورکلی احتمال اینکه نسوان پس از حمله ی قلبی دچار کاهش روانی خون اعضای ناشی از استرس شوند، دوبرابر بیشتر از مردان است.

فراتر از این عوامل خطر، مراقبت هایی که زنانِ دچار حمله ی قلبی دریافت می کردند، با محافظت های ارائه شده به مردان تفاوت داشت. احتمال آنژیوگرافی عروق کرونر زنان از مردان کم بود. درون این آزمایش، ماده ای رنگی به عروق خونی اماله می شود؛ بوسیله طوری که پزشکان بتوانند عروق و انسداد احتمالی آن ها را با اشعه ی ایکس ببینند. علاوه کنار این، این احتمال کمتر بود که نسوان انجام رواسکولاریزاسیون عروق کرونر شوند. عمل رواسکولاریزاسیون برقراری مکرر جریان خون عروق کرونر است که داخل آن جریان خون ازطریق جراحی یا قراردادن استنت در شریان مسدودشده احیا می شود.مقاله های مرتبط:حمله قلبی فروکشی که مخبر ائتلاف افتادن آن نمی شویدتأثیر نامطلوب تنهایی و انزوای اجتماعی بر قلب و مصونیت آن۳۶ ژن متاخر مرتبط با مصیبت قلبی اطلاع شدند

طی ترخیص از بیمارستان، این احتمال کمتر حیات که به نسوان داروهایی شبیه آسپرین، بتابلاکرها، مهارکننده های ACE و استاتین ها داده شود؛ داروهایی که اغلب پس از حمله ی قلبی برای مراقبت از نشریه دربرابر آسیب بیشتر فتوا می شود. توییت نوشت این مغایرت ها تو مراقبت های بهداشتی ممکن است منعکس کننده ی نابرابری های مداوم جنسی یا جنسیتی داخل محافظت های بالینی و تصمیم گیری باشد یا ممکن است مدال دهنده ی تفاوت های بالینی در نحوه ی بروز حملات قلبی داخل نسوان و مردان باشد. بوسیله عنوان مثال، مردان بسیار از نسوان دستخوش پارگی خود به خودی شریانی درون قلب می شوند و این امر جلوگیری کننده از این می شود که پزشکان به اسلوب های تهاجمی مانند رواسکولاریزاسیون عروق کرونر دست بزنند.

دکتر رون بلانکشتاین، استاد پزشکی کالج ی پزشکی دانشگاه هاروارد، در بیانیه ای نوشت: «احتمال مواجهه ی زنان با انسدادهای جدی در شریان های کرونری خود در مقایسه با مردان ناچیز است و این امر حاجت به رواسکولاریزاسیون کرونر را کاهش می دهد.»

به گفته ی نویسندگان، شرایط اجتماعی اقتصادی همچنین ممکن است یکی دیگر از عوامل بنیادی مؤثر روی نرخ ماندگاری بلندمدت نسوان باشد. دفیلیپس گفت:در مطالعه ی خود واقف شدیم که زنان درمقایسه با مردان متوسط درآمد کمتری دارند و احتمال داشتن بیمه ی عمومی آنان بیشتر بود. بنابراین، احتمالا تضاد در سطح دسترسی به مراقبت های بهداشتی درون این زمینه ایفای نقش می یواش.

پژوهشگران خاطرنشان کردند برای اثر بردن بوسیله این جریان که عوامل مذکور چگونه روی ماندگاری بلندمدت نسوان پس از حمله ی قلبی تأثیر می گذارند، به مطالعات بیشتری احتیاج است. داخل همین دم به گفته ی دفیلیپس، متخصصان قلب و عروق باید خطرهای مصیبت قلبی عروقی و نشانه های نگران کننده ی احتمالی را بوسیله زنان آموزش دهند. داخل این مطالعه، شایع ترین نشانه ی گزارش شده در میان مردان و زنان درد قفسه ی سینه بود؛ اما نسبت بیشتری از زنان علائمی متشابه تنگی نفس و تشویش دل و خستگی فراوان را گزارش می کردند.

توییت درون تفسیر خود نوشت پزشکان با جذب زنان بیشتر درون کارآزمایی های بالینی و گنجاندن داده های مبتنی پیاده شدن جنس داخل مطالعات حملات قلبی و پرداختن بهتر به عوامل خطر ویژه جنس خلال آموزش بیماران، می توانند حراست از زنان را بهبود بخشند. برای مثال، دیابت ابستنی و جمعیت اکلامپسیا (فشارخون بوسیله شدت زیاد در بارداری) می تواند زنان را درمعرض ریسک بیشتر حملات قلبی قرار دهد. برداشتن تخمدان همچنین با تکثیر خطر حملات قلبی در ارتباط بوده است؛ احتمالا به این علت که تخمدان ها هورمون جنسی استروژن را تولید می کنند که فرض می شود دربرابر بلای ناگهانی قلبی محافظت می کند.

علاوه بر این، برخی پژوهش ها نشان می دهد که نسوان درمقایسه با مردان درمعرض خطرهای قلبی عروقی بیشتر شاگرد از کشیدن سیگار استراحت دارند. تمامی این عوامل به ویژه از این نظر انجام پژوهش های بیشتر را توجیه می کند که آیا خطر ناشی از آن ها کنار غلبه محافظتی استروژن قدرت و نسوان را دربرابر حملات قلبی مستعدتر می یواش خواه خیر.بیشتر بخوانید:چرا دویدن زانوها را خرابکاری نمی کندهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲ آبان ۹۹]فکر می کنید ضیق خون طبیعی دارید؟ دوباره تفکر کنیدسازمان غذا و داروی آمریکا رمدسیویر را به عنوان درمان کووید ۱۹ از کار افتادن کردبرخی واکسن های کووید ۱۹ موجب آسیب پذیری دربرابر ویروس ایدز می شوند؟