MDF آریا

بوسیله گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی تو حاشیه بهره‌برداری از پروژه های شهری درون منطقه ۱۷ با حضرت داخل جمع خبرنگاران گفت: بزرگ‌ترین پروژه در این منطقه، محوری است که به حروف ترن تهران - تبریز مربوط می‌شود و مسابقه‌ای هم بخاطر مدل سازی آن برگزار شد. امیدواریم اجرای این پروژه تاثیر اجتماعی و فرهنگی بسیاری بر منطقه بگذارد.  

او ادامه انصاف: علاوه پیاده شدن این پروژه مهم که از سوی شهرداری تهران پیگیری می شود، امروز(چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت) ۱۴ پروژه عمدتا خدماتی همچون راسته تره و بار، سالن‌های ورزشی و چند مسیر ترافیکی به بهره‌برداری رسید. سعی ما این است با عرضه خدمات بهتر بور خصیصه و جنوب تهران را کمتر کنیم و این فقره را اجرا خواهیم داد.  

شهردار تهران در پاسخ به این پرسیدن که چه تعداد از این پروژه‌ها مشارکتی‌اند، گفت: تقریبا تمامی پروژه‌ها از جنس مشارکتی وجود و داخل شرایطی که وضعیت بودجه چندان خوب محو قاعدتا به متعاقب پروژه‌های بی‌اوتی و بی‌ال‌اوتی هستیم.

حناچی درون ادامه با اشاره به شکایت نیروی انتظامی از شهرداری تهران عنوان کرد: در این خصوص پیگیری‌های لازم عمل می‌شود و پاسخ آن را می‌دهیم.

شهردار تهران درباره بیع اتوبوس دست دوم نیز گفت: در فدایی کشورها اتوبوس‌هایی با پیمایش کم ‌تر از ۱۰۰ هزار کیلومتر، در حالی که وضعیت مناسبی دارند بوسیله دلایل قانونی با ۵ سال فعالیت، به خشکی امدن گذاشته می شوند و مقدار این اتوبوس ها گاهی یک دهم مقدار همان اتوبوس نو است. از این رو، چنانچه شرایط فراهم شود از آن ها کاربرد می کنیم.

حناچی همچنین درباره تکثیر قیمت دربست تاکسی تقریر کرد: بخاطر تاکسی‌ها ۲۳ درصد و بخاطر مترو ۲۰ درصد افزایش قیمت مصوب شد که ما برابر مصوبه اجرا می کنیم.  

او در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر بوسیله دنبال اضافه عوارض از بافت فرسوده است، تصریح کرد: اولا بافتن خسته معاف از عوارض است، ثانیا ضرایبی برای صدور پروانه وجود دارد و اگر این ضرایب را نوظهور بگیریم خواه سزاوار سرزنش با نرخ مسکن در نظر نگیریم، یکی از تبعات آن این است که این سرمایه عظیم شهر بوسیله مقدار نازل در جوانمردی سازندگان استراحت می گیرد.  

حناچی داخل ته با اشاره به انتصاب سیدمناف هاشمی به عنوان کارپرداز شهردار تهران گفت: مناف هاشمی سازمانی شهرداری تهران و جزو مدیران با تجربه ناحیه است و اگر شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده تسهیم می‌برند حاصل تلاش ایشان است. تقلا می‌شود از تجربیات ایشان استفاده شود.
  • ۹۸/۰۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی