MDF آریا

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

هواوی یکی از نخستین شرکت هایی بود که بوسیله نعوظ جدی در بازار گوشی های تاشدنی ادخال کرد. چینی ها تاکنون توانسته اند دو گوشی تاشدنی با صیت هایمیت ایکسو میت ایکس اس روانه ی بازار کنند؛ این دستگاه ها به طی تا شدن فرم فکتوری شبیه به گوشی های عادی دارند و اگر آن ها را باز کنید به ورقه ای بزرگ در حد و قطع ی تبلت ها دست پیدا خواهید کرد. هواوی گوشی های تاشدنی خود را با قیمت بسیار بالا روانه ی بازار کرده است و هرکسی اقتدار تمهید ی آن ها را ندارد. بخاطر مثال می توانیم بوسیله مدل Xs اشاره کنیم که با ارج حدودا ۲٬۷۰۰ دلار در بازار ارائه شد. با همه ی این ها بوسیله نظر می رسد هواوی قصد دارد در آینده ای نه چندان دور گوشی تاشدنی به نسبت کم ارزش در دسترس استراحت دهد.

راس یانگ، مدیرعامل انبازی Display Supply Chain Consultants است که پیش تر به خاطر افشای مفروضات مربوط به گلکسی فولد ۲ نام او را شنیده بودیم؛ به نظر می رسد یانگ به جزئیات گوشی های تاشدنی هواوی نیز دسترسی پیدا کرده است.

مدیرعامل Display Supply Chain Consultants در مصاحبه ای جدید با کانال یوتیوب GregglesTV مدعی شده است که هواوی روی نوعی گوشی تاشدنی که به جانب درون تا می شود، فقره می کند. ناگفته نماند وسیله های تاشدنی فعلی هواوی یعنی میت X و میت Xs به سمت خارج تا می شوند. این موضوع نشان می دهد هواوی به واژه طراحی جدید برای گوشی های تاشدنی خویشتن فکر می کند. پهلو این اساس احتمال می دهیم نمونه ارزان قیمت گوشی تاشدنی هواوی بوسیله گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ (ازلحاظ نحوه ی تا شدن) شبیه باشد. 

راس یانگ در مصاحبه ی جدید خود می گوید: «ما اعتقاد داریم هواوی روی گوشی تاشدنی با دو نوع فرم فاکتور حکم می بطی ء که هردوی آن ها به سمت داخل تا می شوند؛ یکی از آن ها قرار است بوسیله فرم تاریخ تا شود و دیگری فرمی پوسته صدفی (Clamshell) داشته باشد. ما همچنین اعتقاد داریم هواوی درون تلاش است درون مدل غلاف صدفی بوسیله استفاده از سرتیز ای فوق باریک روی بیاورد. با همگی ی این ها احتمال می دهیم هواوی بخواهد هنگام سال جاری میلادی یک گوشی تاشدنی که مشابه به تاریخ تا می شود روانه ی بازار بطی ء. همچنین مراد داریم گوشی تاشدنی جدید هواوی قیمتی بیش کمتر [از سلسله های فعلی] داشته باشد». راس یانگ درون ادامه ی سخنان خویشتن می گوید هواوی نصیحت تولید ۵۰۰ هزار واحد از گوشی تاشدنی بعدی خود را ثبت کرده است. یانگ می گوید این گوشی ظن دارد به وسیله رادیکال و بزرگ اتیه در بازار تاشدنی ها تبدیل شود.

مدیرعامل Display Supply Chain Consultants افزون پیاده شدن این موارد در مصاحبه ی متاخر خویشتن اخبار می کند که گوشی تاشدنی جدید هواوی احتمالا در سپتامبر (شهریور و مهر ۱۳۹۹) خواه اکتبر (مهر و آبان ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد. بدین نظام احتمالا چینی ها قصد دارند گوشی تاشدنی جدید خود را به همراه خانواده ی میت ۴۰ رونمایی کنند؛ زیرا هواوی گوشی های جدید سری میت را به طور معمول درون بازه ی زمانی موردبحث شناساندن می درنگ.

در حال حاضر معین محو که دستگاه تاشدنی بعدی هواوی استراحت است تا چه حد ارزان تر از میت Xs باشد. البته در دیدن داشته باشید گوشی اتیه هواوی حتی اگر ۲٬۰۰۰ یورو اندوه ارج داشته باشد، کم ارزش نم از میت Xs به حساب می آید. بنابراین به طور کلی تعبیر ی «ارزان» در اینجا در مقایسه با مدل پیشین استعمال می شود. این یعنی گوشی تاشدنی بعدی هواوی درون هر صورت بها بالایی خواهد داشت.

البته گوشی موردبحث احتمالا قرار نیست عزب مایه تاشدنی باشد که با قیمتی مناسب تیز نسبت به نسل فعلی روانه ی بازار می شود. برخی رسانه ها به نقل از منابع آگاه مدعی شده اند که سامسونگ همچنین روی مدل ارزان پر حرارت گلکسی فولد کار می کند. سامسونگ یکی از اصلی ترین بازیگران بازار گوشی های تاشدنی است و پس از رویول بوسیله دومین شرکت جهان تبدیل شد که این طور دستگاهی معرفی می درنگ. مشکلات گلکسی فولد و البته قیمت بالای آن باعث شدند نمونه استقبال از این گوشی سامسونگ چندان بالا نباشد؛ بااین حال سامسونگ همچنان دست از مجاهدت برنمی دارد و عزیمت دارد دوده به دوده گوشی های تاشدنی را از جوانب مختلف بهبود دهد. گفته می شود گلکسی فولد جدید سامسونگ فراغت است زیاده چرب یا شیرین داخل حدود ۱٬۰۹۹ دلار داشته باشد. ناگفته نماند کره ای ها نسل شروع گلکسی فولد را با ارج ۱٬۹۸۰ دلار روانه ی بازار کرده بودند.

راس یانگ در ادامه ی سخنان خویشتن می گوید شیائومی نیز قصد دارد به زودی در بازار گوشی های تاشدنی ادخال کند. البته این اولین باری حلق که اطلاع دادن مربوط بوسیله تولید گوشی تاشدنی توسط شیائومی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. این باهم اتحاد کردن چینی سال گذشته ویدئویی از گوشی تاشدنی خود منتشر کرده بود که جذابیت یدکی داشت و کاربران از آن استقبال کردند. گوشی تاشدنی بوسیله نمایش درآمده در ویدئوی موردبحث برخی تفاوت های مهم با دیگر تاشدنی ها داشت. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی نیت دارد گوشی تاشدنی خود را با چه فرم فاکتوری بسازد؛ بااین حال امیدوار هستیم این شریک شدن چینی دستگاهش را بوسیله شکلی منصفانه ارج گذاری درنگ.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ادعاهای راس یانگ دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای معامله کم ارزش و آگاهانه ی گوناگون گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های هواوی و برند آنر در پیاده شدن گالری تصاویر رسمی محصولات همگی تو این بخش در دسترس شما خواهد حیات.مشاهده لیست گوشی های هواویبیشتر بخوانید:چروک تصمیم گرفته شرکت های آمریکایی مانند اپل را در فهرست «شرکت های بی اعتبار» فراغت دهدایالت متحده دسترسی هواوی بوسیله تولیدکننده های تراشه را هم محدود می کندهواوی پی 40 لایت 5G شناساندن شدمدل متاخر P30 Pro هواوی با پلی استور گوگل معرفی شددولت آمریکا تحریم هواوی را یک سال دیگر تمدید کرد
تاکنون شایعات زیادی درباره ی مک بوک پرو ۱۴ اینچی منتشر شده است و بسیاری از کاربران باتوجه بوسیله آنکه تاریخچه به روزرسانی مک بوک پرو ۱۳ اینچی واضح شد، منتظر بودند بهار امسال این لپ تاپ رونمایی شود. بااین حال، مک بوک پرو ۲۰۲۰ درحال حاضر بوسیله بازار آمده است و اندازه ی نمایشگر و طراحی آن دستخوش تغییری نشده است. بااین حال، یکی از افشاکنندگان درون حساب توییتر خویشتن اطلاعاتی از نمونه ۱۴ اینچی داخل سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است.

حساب توییتری با نام L0vetodream درون ماه های گذشته همواره معلومات افشاشده ی زیادی به ابونمان گذاشته است و تاریخچه عرضه ی محصولاتی مشابه مجیک کیبورد و آیپد پرو و آیفون اس ای را چندین ماه جلوتر پیش بینی کرده وجود. همچنین، این حساب توییتری ناشناس تاکنون داده ها جنجالی درباره ی محصولات اپل نظیر دسته ی بازی اپل و آیپد با نمایشگر بدون حاشیه نویسی و مجهز بوسیله حسگر Touch ID را منتشر کرده است.

براساس سوابق این حساب، هرچه با نشانی «رؤیا» از آن یاد می کند، واقعا اطلاعات جدیدی از محصول بعدی اپل نمایان می نرم. با وجود این سابقه ی درخشان، نمی توان با اطمینان کامل صحت داده ها منتشرشده ی کنونی را تأیید کرد و باید عاشق بمانیم تا اطلاعات تکمیلی درباره ی محصول بعدی اپل دردسترس قرار گیرد. براساس توییت این کاربر مک بوک پرو در بهار سال ۲۰۲۱ معرفی کردن خواهد شد.

پیش ازاین، انتظار می رفت اپل استاندارد ۱۳ اینچی مک بوک را بازطراحی کند و همان طورکه تو پاییز گذشته مک بوک پرو ۱۵ اینچی را با نمونه ی ۱۶ اینچی جایگزین کرد، معیار ۱۳ اینچی را نیز به ۱۴ اینچی تحول کند؛ ولی این اتحاد تا این لمحه نیفتاده است. البته هنوز انتها سال ۲۰۲۰ حلق و برخی منابع حدس می دهند لپ تاپ مدنظر با نمایشگری ۱۴ اینچی از نوع mini-LED تا پایان سال ساری بوسیله دست کاربران برسد. افزون براین، مشتریانی که می خواهند در آیند لپ تاپ بخرند، امیدوار هستند معلومات افشاشده صحت داشته باشد و لپ تاپ ۱۴ اینچی سال آینده معرفی شود.مقاله های مرتبط:مقایسه مک بوک پرو 16 اینچی با مک بوک پرو 15 اینچیWWDC 2020 اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا، به رخساره آنلاین برگزار می شود

مک بوک پرو ۱۳ اینچی متاخر بیشتر نوآوری های جدید معرفی شده درون میزان ۱۶ اینچی مانند اسپیکرها و میکروفن بهبودیافته و نمایشگر کم حاشیه را ندارد و کاملا فاش است در نقشه کشی آن، حذف کیبورد پروانه ای متجاوز از هرچیز دیگری برای اپل اولویت داشته است. بوسیله غیر از تغییرات کیبورد، ازنظر مشخصات فنی به روزرسانی آن چنانی نصیب مک بوک پرو ۱۳ اینچی نشده است؛ البته با خرید نسخه ی ۱،۷۹۹ دلاری یا بیشتر، می توانید از نسل متاخر پردازنده ها را روزی مند شوید.

بازطراحی این مدل و تعویض نمایشگر آن با نمایشگر ۱۴ اینچی می تواند به سرعت نظر کاربران را بوسیله خود فراخوانی کند و بازار مک بوک پروهای ۱۳ اینچی را درون مدت کوتاهی تصاحب بطی ء. البته به شرط اینکه لپ تاپ از دیدن ابعاد تغییر نکند و استفاده از نمایشگر بزرگ تر بوسیله وسیله ی کاهش حاشیه های مدل فعلی امکان پذیر باشد. چنانچه قرار است بازطراحی این گونه انجام شود، صدای زیر مردانه برای یک سال دیگر قانون دان به دیدن می آید.

بهتر است به این موضوع نیز توجه کنید حساب توییتری L0vetodream اخیرا پیش دماغ کرده بود اپل قصد دارد سال آینده سری ۱۲ اینچی مک بوک را نیز احیا کند و این لپ تاپ به اولیه مک اپل تبدیل خواهد شد که به تراشه ی طراحی شده ی ARM اپل مجهز شده است. این اطلاعات مربوط به رشته ای شایعات جدا است که صحت آن بوسیله زودی در کنفرانس ترقی دهندگان اپل WWDC پیدا خواهد شد. همچنین، شاید اپل تغییرات معماری خراش های خود را زودتر از موعد اعلام نرم تا توسعه دهندگان مقدمات انتقال اپلیکیشن های خود را آماده کنند.بیشتر بخوانید:کمک مدخل بازاریابی اپل: بسط کاربرد از ایرپادز تو اجتماع مشابه به آتش سوزی استروشنایی نمایشگر مک بوک ایر 2020 هنگام اجرای ویندوز 10 بیشتر استهدفون دورگوشی اپل احتمالا با صیت ایرپادز استودیو عرضه می شوداپل احتمالا یک پنجم از خطوط تولید آیفون ها را از چروک به هند منتقل می کندبهترین روزگار هوشمند و دستبند هوشمند با بها های متنوع
فناوری های رایج معاون راننده مانند سیستم های کروزکنترل مقایسه ای و سیستم هشدار انحراف از مسیر حرکت، وظیفه ی حفظ کردن زنهار سرنشینان خودرو را برعهده دارد؛ ولی تحقیقات جدید علامت می دهد این سنخ سیستم ها علت اختلال حواس پرتی رانندگی می شود؛ بوسیله ویژه داخل کسانی که درک بیشتری از نحوه ی عملکرد این جنس سیستم ها دارند.

به گزارش بنیاد AAA بخاطر امنیت ترافیک، رانندگانی که از هر دو سیستم حفظ کردن پناه استفاده می کنند، بیشتر دچار حواس پرتی و اختلال ثانیه رانندگی می شوند. آن ها با استعمال از تلفن همراهشان، سیستم های صوتی و دیگر سیستم های کنترلی خودرورا تنظیم می کنند که همین عامل جهت می شود تا به آسانی نگاهشان از خوش نویسی جاده منحرف شود و وقتی بوسیله سیستم های پیشرفته ی معاون راننده عادت کردند، از کسانی که اولین کود از این نوع جهیز ها استعمال می کنند، بیشتر دستخوش معصیت و لغزش طی رانندگی می شوند. مؤلفان این مقاله می گویند: «این می تواند مدال دهنده ی بی اعتمادی بوسیله سیستم های رانندگی خودران باشد».



مؤسسه ی فن شناسی حمل ونقل ویرجینیا با بررسی دو پژوهش قبلی بوسیله اطلاعاتی دست یافت. درون یکی از پژوهش ها، محققان رانندگی ۳۰ نفر از کسانی را وارسی کرد که با خودرو خویشتن رانندگی می کردند و برای به مشت آوردن این داده ها تقریبا یک سال زجر کشیدند. در پژوهشی دیگر، آن ها رانندگی ۱۲۰ شرکت کننده را یک ماه زیرنظر گرفتند. همه ی خودروها از جهیز کروزکنترل مقایسه ای و سیستم آژیر انحراف از خوش نویسی لول برخوردار بودند. محققان همچنین خودروها را به دوربین و حسگرهایی مجهز کرده بودند که معلومات رانندگان و سایر داده ها را جمع آوری می کرد.

محققان دریافتند رانندگان دسته قبل که با خودروهای خود رانندگی می کردند، لمحه مصرف از سیستم های نیمه خودران تقریبا ۵۰ درصد تو فعالیت های ثانویه و تقریبا ۸۰ درصد در عملکردهای دستی و بصری دچار بی تمرکزی و حواس پرتی شدند. آن ها همچنین به فعالیت های غیرمرتبط با رانندگی بیشتر و طولانی تازگی توجه می کردند و حواسشان کمتر بوسیله مسیر حرکت خودرو بود.

شرکت کنندگان دسته دیگر هنگام کاربرد از سیستم های کروزکنترل تطبیقی و جهیز هشدار انحراف از حروف حرکت درمقایسه با زمان استفاده از سیستم های دستی تمرکز کمتری داشتند. بااین حال، هنگام فعال بودن هر دو سیستم، سرعت عمل رانندگانی که خودرو لیزینگی دریافت کرده و آموزش دیده بودند چگونه از این جهیز ها استفاده کنند، درمقایسه با آن دسته از رانندگانی اندکی بیشتر بود که از خودرو شخصی موجودی استفاده می کردند.مقاله های مرتبط:هر آنچه باید درباره سیستم دستیار هوشمند سرعت خودرو بدانید۱۴ نکته ای که باید درباره ی خودروهای خودران بدانیم

محققان بر این باورند افرادی که بیش از حد بوسیله توانایی های سیستم های خودران اطمینان می کنند، کسانی هستند که به عملکرد این جهیز آشناترند. محققان همچنین دریافتند گروهی که با خودروهای خودشان رانندگی می کردند، آموزش های مربوط به سیستم های حفظ کردن پناه خودرو را مثل گروه دیگر یاد نگرفتند، با اینکه در ظاهر از نحوه ی عملکرد این سیستم ها پیش یا پس از خرید خودروشان اطلاع داشتند.



علاوه براین، پژوهش اخیر معلومات جدیدی درباره ی اختلال حواس پرتی رانندگی به ما می دهد. موافق گزارش های اداره ملی کنف ترافیک بزرگراه های آمریکا، تو سال ۲۰۱۷ آمار تلفات ناشی از وجود جهیز های شقه خودران در خودروها، ۱۶۶/۳ نفر اطلاع دادن شده است. در اوایل امسال، مؤسسه ی بیمه و ایمنی ترافیک شاهراه ها ی آمریکا، تحقیقاتی ارتکاب داد که درون آن علنی شد استعمال از تلفن همراه لحظه رانندگی کاهش یافته است. باوجوداین، افراد یدکی طی رانندگی از آن برای ارسال پیامک مصرف می کنند.بیشتر بخوانید:عمده ترین خودروسازان گیتی که پیشگام فناوری در زمان خود بودندفورد اطلاعات خودروهای خودران خویشتن را در وارستگی محققان قرار می دهدولوو از حسگرهای لیدار لومینار درون خودروهای آینده استفاده می کندقطعات الکترونیکی ۴۰ درصد نرخ خودرو را تشکیل می دهنداینتل استارتاپ Moovit را به مبلغ ۹۰۰ میلیون دلار خرید
ویروس کرونا جدید، عامل بیماری تنفسی جدیدی به صیت کووید ۱۹ است که تقریبا سه ماه پیش از چروک منشاء گرفت و تاکنون در بیش از ۲۰۰ کشور و ناحیه جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران بدوی مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن تو قم گزارش کرد. در این مدت دوماهه، ویروس کرونا همچنان در حال انتشار در ملک بوده و مقابل آمار رسمی، بیش از ۸۰ هزاره نفر را مبتلا کرده است. تو این صفحه، می توانید جدیدترین آمار کرونا محتوی نقشه ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و جریان مسری ویروس کرونا متاخر در ایران را مشاهده کنید.آمار کرونا تو ایران

روند شیوع ویروس کرونا در ایران (فاش ناحیه ای و خطی)

مجموع موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر کووید ۱۹

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر روزانه کووید ۱۹ در ایران

دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه احاله و روند شیوعویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا ایستا می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک تر است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا در ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با سست شدن ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ استعمال مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه به نعوظ صحیح از ماسک کاربرد کنیم؟

نیز در ادامه می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت تو خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس تدرسو آدهانوم قبریسوس در کنفرانس خبری درون روز دوشنبه اول اردیبهشت محسوس نکرد چرا باور دارد که شیوعویروس کرونا که حدود ۲.۵ میلیون نفر را در جهان مشغول کرده و متجاوز از ۱۶۶۰۰۰ نفر را کشته است، می تواند بدتر شود.

ولی او و دیگران قبلا به انتشار احتمالی آینده کووید-۱۹ در آفریقا اشاره کرده بودند که نظام های بهداشتی کشورهایش ترقی یافتگی بسیار کمتری دارند.

تدروس درون مقر موسسه جهانی بهداشتدر ژنو گفت: «به ما تکیه گاه کنید. بدترین های شیوع هنوز در پیش است. بگذارید از این بیماری پیشگیری کنیم. این ویروسی است که هنوز بسیاری افراد درکش نکرده اند.»

برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی شروع به تخفیف از اقدامات قرنطینه و انفراد های گردهمایی های جمعی کرده اند و مدارس و کسب وکارها را گشوده اند.

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت در یکی از بدبینانه ترین مقایسه هایش شیوع ویروس کرونا را با پاندمی آنفلوانزای اسپانیایی در یک صد پیش مقایسه کرد و گفت این ویروس «ترکیب بسیار خطرناکی است، قرین آنفلوانزای اسپانیایی که تا ۱۰۰ میلیون نفر را در جهان کشاورزی.»

 تدروس بیماری کووید-۱۹ را «دشمن شماره یک» نامید و گفت: «ما از روز شروع در این باره هشدار داده ایم؛ این ویروس شیطانی است که همگی باید با آن بجنگیم.» درس هایی از مرگبارترین بیماری تاریخچه برای مبارزه با کرونا