MDF آریا

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

با آنکه پیش نمدار این گمانه زنی در اذهان عمومی شکل اندوهناک بود که جهیز عامل هانگ منگ قرار است جایگزین سیستم عامل اندروید در گوشی های هوشمند هواوی شود، اما ظاهرا غول فناوری چینی برنامه های دیگری را ظهر می بطی ء. کاترین چن، یکی از مدیران اجرایی هواوی اطلاع دادن کرد که راحتی حلق سیستم عامل هانگ منگ، جایگزین سیستم عامل اندروید مخصوص گوشی های هوشمند شود. 

براساس اعلام کاترین چن، به دیدن می رسد سیستم عامل جدید برای استعمال ی تجاری و اینترنت اشیا مورد استفاده قرار گیرد. کاترین چن، این اطلاعات را در میزگرد خبری بروکسل اعلام کرد. اوایل خردادماه، هواوی مدال تجاری سیستم عامل هانگ منگ را ثبت کرد. به بور ی نزدیکی هواوی انتشار جهیز عامل جدیدش تا ماه آینده را تکذیب کرد. 

مقاله های مرتبط:هواوی تا سرانجام ۲۰۱۹ فیروز به سودا ۲۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند می شودتصاویری از آنر 9X و آنر 9X پرو، دوربین پاپ آپ و نمایشگر تمام صفحه را تأیید می بطی ء

هواوی از مدت ها قبل روی توسعه ی سیستم عامل متاخر و عام خود برای استعمال ی صنعتی، امر می کند. در اصل چینی ها کثرت قبل تر از آنکه منازعات تجاری بین هواوی و ایالات متحده مطرح شود، توسعه ی جهیز عامل عام خود را استارت زده بودند. به دیدن می رسد جهیز عامل هانگ منگ از خطوط کدنویسی کمتری، یعنی حدود صدها هزاره بوسیله جای ده ها میلیون خط کد نویسی که در سیستم عامل گوشی های هوشمند تک نیاز است، برخوردار است. کاترین چن همچنین اطلاع دادن کرد که سیستم عامل عام هواوی دارای زمان تأخیر بسیار کمتری درمقایسه با سیستم عامل خصوصی گوشی های هوشمند است.

البته نباید فراموش کنیم که غول فناوری چینی دقیقا در برهه ی زمانی که آمریکا این شرکت را تو فهرست سیاه تجاری قرار داد، صحبت از سیستم عامل عام هانگ منگ را مطرح کرد. درنتیجه این تصور در اذهان اشتراکی به وجود آمد که چینی ها منظور دارند سیستم عامل متاخر را جایگزین جهیز عامل اندروید درون گوشی های هوشمند کنند.بیشتر بخوانید:گوگل ادسنس امسال از اندروید و iOS حذف می شودهواوی تا عاقبت ۲۰۱۹ مظفر به معامله ۲۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند می شودگوشی های سامسونگ با اندروید Q رابط کاربری One UI 2.0 را دریافت می کنندآموزش محلول مشکل خالی شدن باتری توسط MediaServer اندرویدتصاویری از آنر 9X و آنر 9X پرو، دوربین پاپ آپ و نمایشگر تمام صفحه را تأیید می کند
آیا تابه حال بخاطر تان ائتلاف محذوف است که وقتی واقف ساختمانی ای می شوید، بوی قباحت به مشام تان برسد؟ حتما خشمگین می شوید خواه احساس انزجار می کنید، به ویژه اگر این بوی ناجور مربوط به خانۀ خودتان باشد. جالب است بدانید که چنانچه بوی بد از گوشه وکنار خانۀ شما به مشام می رسد، چندین بغرنج بود دارد. معمولا همین مشکلات هستند که منشأ ساختن بوی ردی درون ساختمانی می شوند. با برطرف کردن آنها می توانیم بوی بد منتشرشده در خانه را از بین ببریم.

حتما بخوانید:رفع بوی پا با ۶ گونه طبیعی و علت ساختن آنبوی زشت دهان مقصد چه بوده و چگونه از بین می رود؟از بین بازی کردن بوی بد بدن با ۱۰ روش میسر خانگی

هرکسی شناخت دارد از ساختمان اش رایحه ای دلپذیر به مشام برسد. پخش شدن رایحه دلگشا درون هوای خانه، به اختصاص در عصرهای دلنشین تابستان، حس منت به همۀ اعضای خانواده القا می بطی ء. طبیعی است که اغلب ما برای پخش شدن رایحه های دلگشا درون فضای خانۀ خود، از خوشبوکننده های مختلف استعمال می کنیم. شاید حتی به دنبال رایحه های خوشایندی هستیم که طی ورود به لابی یک هتل یا یک فروشگاه لوکس روح مان را نوازش می کند.

باوجود علاقه ای که اغلب ما به پخش رایحۀ خوشایند در خانه خویشتن داریم، گاهی بوی بی مزه از گوشه وکنار خانه به مشام می رسد. این بوی ناخوشایند می تواند بسیار آزاردهنده باشد. شاید وقتی اولین کود متوجه بوی نامطبوعی در فضای خانه مان شده ایم، دربه در قفا منبع عطر گشته ایم، اما بوسیله مولود ای نرسیده ایم.



وقتی بوی بدی درون درون خانه حس می کنیم، وارد هر اتاقی که می شویم، به دنبال لب بو می گردیم. درِ سامان ظرف شویی را باز می کنیم، حیوانات خانگی مان را بو می کنیم، پاکت ها خواه موکت ها را بررسی می کنیم و به هر طرف خانه که می رویم، در اثر منبع بوی بدِ منتشرشده داخل خانه هستیم.

پیشنهاد ما این است که برای از بین بازی کردن بوی بد تو گوشه وکنار خانه، ۸ گوهر ذیل را که احتمال دارد برهان انتشار این بوی ناپسند باشد، بررسی کنید. البته ممکن است فقط چند مورد از آنها باعث ایجاد بوی ناخوشایند در بناء ما شده باشد، اما باز حزن بهتر است همۀ این عوامل را بررسی و منشأ بوی کریه شاگرد از آنها را نابود کنیم. ۱. بوی نامطبوع نتیجه از لباس های مرطوب

آبه ناواس، مدیر شریک شدن نظافتی «امیلی» داخل دالاس تگزاس است. او برای رفع بوی نامطبوع منتشرشده داخل اطراف بناء تأکید می کند: «به هیچ اسکناس شکل های کثیف خویشتن را در حمام قرار ندهید. سبد لباس کثیف ها را خارج از دوش بگذارید. بهتر است زنبیل لباس های نجس داخل محیطی بی آب باشد.»

محیطِ مرطوب سرعت نمو باکتری ها را افزایش می دهد. همین موضوع باعث می شود که لباس های کثیف و تیز بوی نامطبوعی بگیرند. حال چنانچه قرار باشد لباس های کثیف هر هفته یک بار شسته شوند، احتمالا بو می گیرند و سبد آنها نیز همواره بوی ناخوشایندی خواهد داشت. ۲. بوی ردی ایجادشده در تخت خواب



جنیفر اشنایدر، مدیر شرکتی صنف ای تو زمینۀ خانه داری و رسیدگی به امور تمیز کردن بناء داخل تگزاس است. او دربارۀ بوی بد ناشی از اورنگ رویا ها می گوید: «ما همیشه می شنویم که هیچگاه کس بوی منتشرشده در خانۀ خود را دریافتن نمی نرم. یکی از دلایل این کار آن است که این بو از بوی بدن مان حاصل می شود.»

این گفتۀ اشنایدر واقعا حقیقت دارد. بوی بدن ما یکی از منابع اصلی بوی نامطبوع نتیجه در ساختمانی مان است. روغن ها و کرم هایی که بوسیله بدن مان می زنیم، جذب غشا ما می شوند و وقتی غشا ریزی داریم، همراه پوست مان در فضا پخش می شوند. این کرم ها و روغن ها زمانی که بر روی پوست می مانند، رایحۀ اولین خود را از دست می دهند و از آنجا که اغلب دارای مواد کیمیایی هستند، بوی نامطبوعی می گیرند.

بدتر از همۀ اینها آن است که این بوی نامطبوع حاصل از پوست بدن ما معمولا درون تخت رویا مان بیشتر می ماند و باعث بو قبض محل خواب مان می شود. اشنایدر برای رفع این مشکل پند می کند: «چنانچه می خواهید سریر خواب شما بو نگیرد، بهتر است به طور منظم و پیش از خواب گرمابه بگیرید؛ همچنین روتختی ها و روبالشی های خویشتن را هر هفته بشویید.» حتما بخوانید: ۱۰ حقیقتی که احتمالا درمورد بوی بدن خود نمی دانستید ۳. بوی وحشتناک سطل خاشاک

سطوح مختلف می توانند بو بگیرند. از آنجا که سطل زباله محفظه ای برای نگهداری یک منبع بودار است، معمولا در کامل مدت بوی قباحت می گیرد. حتی اگر کیسه زباله را مدام تعویض و زباله ها را به طور مرتب خالی کردن کنید، باز هم احتمال دارد که سطل خانۀ شما بو بگیرد.

آبه نواس دربارۀ این موضوع می گوید: «برای تمیز کردن صحیح سطل زباله، بهتر است مقداری مواد ضدعفونی کننده و شوینده روی سطل اسپری کنید و پس از گذشت چند روزگار آنها را با ارج فراوانی آب بشویید.»

اشنایدر نیز در این باره تأکید می بطی ء: «از سطل هایی استفاده کنید که جنس آنها غیر از پلاستیک باشد و طوری نقشه کشی شده باشند که بتوان آنها را مدام تهی سازی کرد. بوسیله این ترتیب، مدام مجبور به معامله سطل خاشاک جدید به خاطر رایحه اخذ نخواهید بود. ۴. عطر گرفتن لاستیک دور درِ سامان لباس شویی



رون شیمک، مدیر مشارکت ساختمان داری در مینیاپولیس است. او به رایحه ستاندن لوازم شوهردار اشاره می درنگ و می گوید: «برخی از اجزای لوازم خانگی، قرین لاستیک دور درِ ماشین لباس شویی محلی برای ازدحام باکتری ها هستند؛ بنابراین از آنجا که این قسمت همواره تر است، احتمال عطر قبض آن بسیار مفرط است.»

برای جلوگیری از عطر گرفتن این قسمت تو سامان شکل شویی، باید پس از هر جنین کار کردن این وسیله، لاستیک دور درِ آن را بی آب کنیم. همچنین بهتر است پس از اتمام هر وهله کار کردن، تا چند ساعت درش را باز بگذاریم تا رطوبت داخل آن به نعوظ تمام خشک شود.

باید توجه داشته باشیم که کشوی مواد شویندۀ سامان شکل شویی همچنین ممکن است عطر بگیرد. بنابراین پس از اتمام هر وهله کار کردنِ این ماشین، بهتر است درِ کشو را باز بگذاریم تا فضای داخل آن بی آب شود. نیز لازم است هرچندوقت یک بار طی تمیز کردن سامان شکل شویی، فیلتر و کشوی آن را تیمار مبرا بشوییم.

ضدعفونی کردن فضای درون ماشین لباس شویی همچنین موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم. اگر مواد ضدعفونی کنندۀ سامان شکل شویی گرانبها است، لازم نیست سراسیمه باشیم؛ با مرکب کردن یک واحد آب با یک واحد سرکه سفید و ریختن آن در کشوی ماشین لباس شویی می توانیم ماشین را ضدعفونی کنیم. پس از پخش کردن محلول آب و سرکه عزب کافی است ماشین لباس شویی را روبرو کنیم و آن را بر روی کوتاه ترین دستور کار شست وشو و با بالاترین درجه دما آب صبر دهیم. بوسیله این ترتیب، سامان لباس شویی را ضدعفونی کرده ایم. ۵. عطر اخذ ماشین ظرف شویی

سامان ظرف شویی همچنین منیع قرین ماشین لباس شویی، تری فراوانی دارد و ظن بو گرفتن آن بسیار بیش است. رون شیمک بخاطر جلوگیری از بو اخذ ماشین ظرف شویی می گوید: «محیط گرم و مرطوبْ بهشت باکتری های ایجادکنندۀ بو است، به ویژه زمانی که با ذرات غذاییِ تمیزشده از سطح ظروف در تو ماشین قید شویی اختلاط می شوند.»

برای آنکه از بو قبض ماشین ظرف شویی جلوگیری کنیم، چند متد وجود دارد: در گام ابتدا بهتر است بوگیر درون داخل ماشین ظرف شویی استراحت دهیم؛ در قدم دوم همچنین باید هرچندوقت یک وهله آن را با برنامۀ آب خنک، فعال کنیم. همچنین لازم است سبدها، فیلتر، پنل و درِ سامان ظرف شویی را به نعوظ هفتگی و با قاعده بشوییم و در مقابلِ هوای آزاد فراغت دهیم تا بی آب شوند.

برای تمیز کردن ماشین قید شویی و شست وشوی سبدها و فیلترها، بهتر است آنها را از ماشین خارج کنیم و ۳۰ دقیقه درون تشتی پر از ترکیب رقیق مواد شوینده و آب گرم قرار دهیم. به این ترتیب، از بو گرفتن آنها جلوگیری کرده ایم. ۶. دفع نادرست خاشاک و انتشار بوی نامطبوع



دفع نادرست زباله ها می تواند باعث ترویج بوی بد درون فضای در خانه شود. متوجه کافسکی، کارشناس شرکت مسکن داری ولنس استایلد در لس آنجلس آمریکا، درون این باره تأکید می بطی ء: «ساده ترین راه برای جلوگیری از انتشار بوی زباله در خانه، کاربرد از بوگیرهای سطل زباله یا کیسه زباله های معطر است.»

گرمای هوا احتمالا باعث انتشار بیشتر بوی زباله می شود. بنابراین بهتر است سطل زبالۀ داخل خانه را در محیط خنکی قرار دهیم تا از نشر بوی بد جلوگیری کنیم. نیز در اطراف سطل زباله های آشپزخانه خویشتن بهتر است از بوگیرهای مرکباتی استفاده کنیم و مانع انتشار بوهای نامطبوع احتمالیِ حاصل از سطل خاکروبه شویم. ۷. بوی ناخوشایند مبلمان نو

مبلمان متاخر معمولا بوی ناخوشایندی دارد. البته همین بوی نوییِ ناخوشایند بخاطر برخی افراد خوشایند است و مانند بوی ماشین نو یا بوی فرش بدیع عمل می نرم! اما تو واقع این رایحه وقتی در خانه می ماند، اصلا خوشایند حلق و بخاطر افراد تازه وارد آزاردهنده است.

وارت وُلبرز، زمینه گذار مؤسسۀ «صنع صلح و صفا آفرین» (Nature Builds Health) است. او دربارۀ این موضوع می گوید: «بوی ناخوشایند افزار بدیع متشابه مبلمان، شاگرد از ترکیبات شیمیایی آلی موجود تو ساختار آنها است. معمولا سطح این ترکیبات درون محیط داخلی خانه، ۱۰ موافق بیشتر از سایر محیط ها است. یکی از دلایل وجود این ترکیبات کیمیایی داخل داخل خانه، مبلمان است.»

ترکیبات شیمیایی آلی می تواند عطر ای زورمند داشته باشد و برای سلامتی انسان مضر باشد. بوی آنها امکان پذیر است باعث ابراز سردرد، تهییج و حساسیت چشم، دماغ و خرخره و حتی آسیب های کبدی و کلیوی داخل مردم شود. بخاطر رفع این مشکل، بهتر است از تصفیه کنندۀ محیط داخل محیط خانه استفاده کنیم. این دستگاه باید حاوی فیلتر کربن باشد.

وارت وُلبرز دربارۀ این موضوع می گوید: «اگر هریک از اسباب خانه چنین بوی پرعضله و اثرگذاری دارد که از بین هم نمی رود، بهتر است آن را بوسیله فروشنده اش پس دهیم.» حتما بخوانید: تمیز کردن مبل پارچه ای با چند ترفند کاربردی ۸. بوی بد بدن حیوانات خانگی

آبه ناواس، مدیر شریک شدن امیلی دربارۀ بوی زشت ناشی از بدن حیوانات خانگی چنین تشریح می دهد: «حیوانات خانگی، مثل بقیه اعضای خانواده، تو خانۀ ما زندگی می کنند. حیوانات همچنین قرین آدم ها رایحه می گیرند. جالب آنکه، وقتی باکتری ها در بدن حیوانات نمو کنند، احتمالا باعث خلق ریزش مو در آنها می شوند و همین موضوع می تواند بوی بدن آنها را تندتر و زننده پر حرارت نرم.»

بهداشت حیوانات خانگی اهمیت فراوانی دارد. معمولا باید بوسیله رخساره سالیانه و با صابون های مخصوصی که مواد شیمیایی ندارند، آن ها را بشوییم. همچنین درصورتی که با حیوان خانگی زندگی می کنیم، بهتر است دون اورنگ خواب ها و مبلمان را جاروبرقی بکشیم تا از جمع شدن موها و پرزهای بدن حیوانات در مافوق آنها و ایجاد منبعی بخاطر نشر بوی بد، جلوگیری کنیم. تو ادامه بخوانید: از بین بازی کردن بوی زشت یخچال با ۶ نکته کاربردی
ترک سیگار فرایندی بسیار پیچیده و دشوار است که فقط خود سیگاری ها از سختی آن آگاه اند. بسیاری از افراد عادی، ناتوانی تو زین سیگار را ناشی از بی ارادگی دودی ها می دانند، ولی تو واقع این طور زدودن. هر چند سیگار ارادهٔ این افراد را از آنها می گیرد، اما دلایل ناتوانی در ترک سیگار به یکی دو تک ختم نمی شود. چرا ترک سیگار دشوار است؟

اعتیاد بوسیله سیگار خیر تنها خیال و ذهن را توقیف می کند، بلکه روی جسم هم تأثیر می گذارد. بنابراین به خشکی امدن گذاشتن سیگار دعوایی تمام عیار با کل وجود است. فرد سیگاری باید از یک طرف امید بدنه را نادیده بگیرد و از طرف دیگر ذهنش را از وسوسهٔ آن آزاد کند. این کارگر نیست که هر کسی از پس آن بربیاید. اصلا سیگاری ها یار دارند سیگار را ترک کنند؟

تحقیقات علامت می دهد که از هر ۳ نفر سیگاری، ۲ نفر واقعا یار دارند صرفنظر کنند. زین سیگار برای بسیاری از افراد فرایندی هر روزه گرفتن است؛ بوسیله این معنا که تعداد یدکی از سیگاری ها تقریبا هر روز غرض می گیرند از فردا دیگر تمامش کنند. برخی هم نحو های دیگری دارند: این یکی را بکشم دیگر نمی کشم، این فرش تمام شود دیگر نمی خرم، فردا، هفتهٔ سپس و همین طور تصمیم های عجیب وغریبی که هرگز به نتیجه نمی رسد. بسیاری از این افراد درست پس از کشیدن آخرین نخ خواه آخرین فرش کاملا یادشان می جوی چه تصمیمی داشتند!

به همین دلیل است که بیشتر دودی ها خودشان به این اعتقاد گویا اند که ترک سیگار غیرممکن است. همین ها افرادی بودند که روزها و ماه های اول کاربرد سیگار هرگز تصور نمی کردند زمانی برسد که تا این وزن به آن وابسته شوند. چرا روی زین سیگار تا این حد تأکید می شود؟



امکان ندارد فردی از مضرات سیگار آگاه نباشد، اما بی شمار ها پندار می کنند بعد از بطرف خانه یا بیست سال کشیدن سیگار، دیگر ترک آن نفوذ کردن ای بوسیله حال شان ندارد. این تفکر کاملا نادرست است. بخاطر صرفنظر سیگار هرگز دیر نیست و نو با این کار با یک تیر چند علامت می زنید:
اول اینکه، صلح و صفا تان به شما بازگردانده می شود. شاید شنوایی تان از این حرف ها پر باشد ولی باور کنید سیگار با کسی طنز ندارد. این فقط برای تهدید شما نیست؛ سیگار واقعا عامل اصلی صدها نوع سرطان است. بنابراین چنانچه همین امروز انجامش دهید صلح و صفا تان را به دست خواهید آورد.
دوم اینکه، پول نازنینی که به سختی به دست می آورید و در ازای آن چیزی مگر بیماری عایدتان نمی شود، داخل جیب تان خواهد ماند.
سوم قوم و اطرافیان شما مخصوصا کودکان تان هستند که از چند علت آسیب می بینند: یکی پولی که باید بخاطر آنها خرج کنید و دود می کنید، سیگاری که به ازاله گیرایی می ریزید و برایشان مشکل تنفسی ساختن می کنید و از همه مهم تر، چنانچه بیمار شوید دردسر و اضطراب اش باز هم مال آنهاست. بنابراین با زین سیگار واقعا خوشدل شان می کنید و برایشان عزیزتر از قبل می شوید. زین سیگار و رهایی از نیکوتین بخاطر ابد

حالا که بوسیله اینجا روان اید، شاید بپرسید چطوری باید سیگار را زین کنم؟ سوال همین سؤال خودش شهامت می خواهد، بنابراین به شما تبریک می گوییم. همین که شجاعت دگرگونی را تو خودتان ایجاد کرده اید یک گام به جلو برداشته اید. حتی چنانچه قبلا از روش های مختلفی از جمله آدامس، چسب، سیگار الکترونیکی و داروهای خصوصی ترک سیگار استفاده کرده اید و چون نتیجه نگرفته اید دودل هستید، باز غصه سراسیمه نباشید. داخل سایت بهبودی آسان ترین وضع ترک سیگار را به شما آموزش می دهیم تا خرق عادت ای که بوسیله دنبالش هستید در زندگی تان اتفاق بیفتد.

محصولی که درون سایت بهبودی برای ترک سیگار بوسیله شما نمایش می شود، بوسیله صورت یک بستهٔ آموزش غیرحضوری است که باید فایل های آموزشی آن را دانلود کنید. محتوای این ودیعه شامل چهار ساعت ویدئوی آموزشی تخصصی برای صرفنظر سیگار، تخته فشردهٔ صوتی بخاطر برنامه ریزی انتزاعی (هیپنوتیزم)، تاریخچه «معجزه زین سیگار» و یک دفترچهٔ راهنما درون قالب اثر دی اف است که پرسش و پاسخ هایی دربارهٔ ترک سیگار داخل آن گنجانده شده است.

با مطالعهٔ این فایل ها می توانید ابزارهای لازم برای ترک سیگار و شیوهٔ به کارگیری آنها را بیاموزید، دلایل و چرایی اعتیاد بوسیله نیکوتین را بشناسید، متد های استخلاص از آن یاد بگیرید و همچنین با تکنیک هایی علمی از عادت برنامه ریزی عصبی کلامی آشنا شوید. اینها فقط بخشی از سرفصل های محتوای آموزشی این بسته است و برای اطلاعات بیشتر می توانید وبسایت بهبودی با آدرس behbodi.com را معاینه کنید.

به مگر این محصول، دست اندرکاران سایت بهبودی داخل روند پیگیری هایشان بخاطر علاج اعتیاد به سیگار، دارویی به اشتهار نیکوماتین را معرفی می کنند که داخل عرض ۴۰ روز بوسیله افراد سیگاری دستیار می کند به تدریج سیگار را کنار بگذارند و دیگر نیاز بوسیله نیکوتین را احساس نکنند. نیکوماتین ساخت کشور آلمان است و ۹۰% افرادی که به شیوهٔ ثابت قدم از آن کاربرد کرده اند به شکل دائمی و تضمینی موفق بوسیله ترک سیگار شده اند. چرا زین سیگار با روش های پیشنهادی وبسایت بهبودی واقعا مؤثر است؟

در پاسخ به این سؤال قبل از هر چیز باید گفت این محصول، نتیجهٔ تلاش های فردی است که خودش این فرایند پیچیده را تجربه کرده و مظفر به زین سیگار شده است. آقای داریوش قاضی مرادی در این محتوای آموزشی از تجربیات خودش و هزاران نفر از افرادی که خودشان در این دام گرفتار بوده اند استفاده کرده و در کنار آن از شواهد علمی و اطلاعات تخصصی در این بنیان نصیب گرفته است. این با توصیه ها و روش های درمانی بسیاری از پزشکان و روانشناسان که شاید خودشان تجربهٔ عملی داخل این ماخذ نداشته اند کاملا متفاوت است.
لپ تاپ جدید وایو SX12 با ابعادی مافوق از یک برگه ی A4 معرفی شد. نمایشگر این وسیله کوچک ۱۲.۵ اینچی است و دارای تعداد پورت های ورودی و خروجی بیشتری نسبت به بسیاری از دستگاه های قدرتمند میدان است.

خردادماه سال گذشته و داخل جریان نمایشگاه کامپیوتکس، وایو لپ تاپ های جدید S11 و S13 را رونمایی کرد. لپ تاپ متاخر از دیدن ابعاد شاسی غم معادل ی وایو S11 است ولی به صورت بهترین تری از این فضااستفاده می کند، درنتیجه کاربران بوسیله جای بهره مندی از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی می توانند نمایشگر مبصر تری یعنی ۱۲.۵ اینچی دراختیار داشته باشند. نیز وایو تغییراتی تو طراحی کیبوردهای مایه متاخر ساختن کرده است. فاصله ی بین دو کلید کیبورد تو وایو S11 تنها ۱۶.۵ میلی متر بود ولی کلیدهای کیبورد وایو S12X درحدود ۱۹ میلی متر از یکدیگر بور دارند.

مقاله های مرتبط:اپل، مک بوک ایر و مک بوک پرو 2018 را با استعداد های متاخر ارتقاء دادتداوم پشتیبانی مایکروسافت و اینتل از لپ تاپ های هواوی

یکی از محدودیت های جالب توجه وایو SX12، تنوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه است؛ به طوری که این دستگاه تقریبا هر نوع پورتی را پشتیبانی می کند. وایو SX12 دارای سه پورت USB-A، یک پورت USB-C بخاطر شارژ کردن، پورت HDMI، اسلات SD، پورت هدفون و میکروفن، پورت اترنت و حتی VGA است. همان نعوظ که درون تصور منتشرشده از این دستگاه مشاهده می کنید، کلیدهای کیبورد تا لبه ی لپ تاپ جای گرفته اند و لپ تاپ جدید از حاشیه های باریکی بهره می برد. وایو SX12، از پردازنده های چهار هسته ای دوده هشتم  Core i5 یا i7 اینتل بهره می برد و دارای ماژول اختیاری LTE است. معادل این دستگاه نیز ۸۹۷ گرم اطلاع دادن شده است.

ازنظر اندازه، لپ تاپ جدید وایو SX12، از لپ تاپ وایو SX14 مافوق است. وایو SX14، دستگاهی سبک وزن و بسیار کاربردی است که از کیبوردی دلگشا دست و سخت افزاری قدرتمند بهره می برد. و طول عمر باتری مناسبی دارد و باتوجه به اینکه وایو SX12 ابعاد کوچکتری نسبت بوسیله وایو SX14 دارد، انتظار نمی رود وایو بخاطر دستگاهی کوچکتر طول عمر باتری را بهبود داده باشد.



خواست می رود وایو SX12، هفته ی ساری تو بازار ژاپن با نفیس بین ۱۱۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار براساس حجم حافظه ی داخلی، رنگ و پردازنده به فروش برسد. هنوز صحبتی در مورد عرضه ی این دستگاه درون بازارهای جهانی نشده است. لپ تاپ های وایو S11 و SX14 در بازار آمریکا ارائه شدند، در نتیجه احتمال دارد وایو همین تصمیم را برای دستگاه جدیدش نیز در پیش بگیرد.بیشتر بخوانید:معرفی لپتاپ جدید هواوی بوسیله تعویق افتاددل طراحی لپ تاپ های گیمینگ ایلین ور را متحول کردوایو لپ تاپ های جدید S11 و S13 را رونمایی کردگوشی اندروید وایو با صیت فون ای معرفی شدلپ تاپ های جدید VAIO با مشخصات سطح پایین، اثر جزیی های لطیف و قیمت فراز شناساندن شد
شاید آلوده شدن ماشین ظرفشویی و میکروب اخذ آن کمی عجیب به رویت برسد. بخصوص که آب داغ و مواد شوینده مدام داخل آن سیلان دارند. اما حقیقت این است که به نرم کردن زمان این اتفاق می افتد. منشأ آلودگی ممکن است ترکیبات شیمیایی موجود در پودر ماشین ظرفشویی باشد یا چربی و باقی ماندهٔ مواد غذایی روی ظروف. این قضیه اهمیت چندانی ندارد. رادیکال این است که شبیه بیشتر اسباب آشپزخانه، ماشین ظرفشویی هم آلوده می شود. به همین تامل است که باید به نظافت آن توجه داشته باشیم. در این مطلب شما را با دو گونه ساده برای پاکدامن کردن ماشین ظرفشویی آشنا خواهیم کرد.

حتما بخوانید:پاکدامن کردن سامان لباسشویی با یک راه مطمئن و مقرون به صرفهتمیز کردن اتو با ۳ روش خانگی ساده۷ چیزی که باید هر روز تمیز شوند تمیز کردن ماشین ظرفشویی با سرکه

چنانچه چندان علاقه ای به استفاده از مواد شویندهٔ شیمیایی نداشته باشید، احتمالا راجع به خواص پاک کنندگی سرکه، بخصوص سرکه سیب زیاد شنیده اید. ولی برای مبرا کردن سامان ظرفشویی از سرکهٔ سفید کاربرد خواهیم کرد.



چندهفته یک بار، فنجان خواه کاسهٔ کوچکی را از سرکهٔ سفید انباشته کنید، در قفسهٔ بالایی ماشین ظرفشویی بگذارید و آن را روی بالاترین درجه حرارت نمایان کنید. سرکهٔ سفید، بوی ناخوشایندی را که از آلودگی های به جامانده روی دیواره های سامان ظرفشویی بلند می شود جذب می کند. بوسیله علاوه خاصیت اسیدی سرکهٔ سفید آن را بوسیله انتخابی ایده آل برای از بین بازی کردن منکر های به جامانده تو اسباب متنوع می کند. از آن برای تمیز کردن سامان شکل شویی هم می قابلیت استفاده کرد.

علاوه به خشکی امدن راهکار بالا، می توانید با کاربرد از بطری اسپری حاوی سرکهٔ سفید، چندوقت یک وعده سرکه را بوسیله درون سامان ظرفشویی بپاشید تا تأثیر آن ماندگارتر باشد. پاکدامن کردن ماشین ظرفشویی با جوش شیرین



احتمالا می دانید که از جوش شیرین برای از بین بردن جای پا آفت کش ها به خشکی امدن روی علیه ها کاربرد می کنند. جوش شیرین، با خاصیت قلیایی ملایمی که دارد، علاوه پهلو آنچه تذکر شد، برای از بین بازی کردن آلودگی پس ماند مواد غذایی هم زبر العاده کارآمد است. بخاطر منزه کردن ماشین ظرفشویی با جوش شیرین یک فنجان از آن را بردارید و کف ماشین بریزید. حالا آن را مشهود کنید و رخصت بدهید آب داغ جریان پیدا درنگ. این روش تمیز کردن سامان ظرفشویی بخصوص زمانی مناسب است که بوی بد خواه لکه های به جامانده در آن کلافه تان کرده است.

چنانچه می خواهید سامان ظرفشویی مثل روز اولش تمیز شود، می توانید از «بمب جوش شیرین» استفاده کنید. برای درست کردن آن به دو فنجان جوش شیرین و سه گانه ملاقه غذاخوری هیدروژن پراکسید حاجت خواهید داشت. این ها را با غصه خیساندن کنید و هم بزنید تا ماده ای خمیرمانند قائم بشود. یکی دو قاشق از این مادهٔ خمیرمانند را درون کاغذ آشپزی بریزید. به طوری که کاغذ کاملا دور آن را بگیرد. اذن دهید چندساعتی بماند تا خشک شود. ترکیبی را که متین کرده اید کف سامان ظرفشویی بیندازید و اذن دهید آب داغ قضیه روشن کند. دقت داشته باشید ماشین باید خالی باشد. می توانید چند جرعه روغن خوشبو هم به ترکیب افزودن کنید تا سامان ظرفشویی بوی دلپذیر تری پیدا کند. چند توصیهٔ دیگر

شست وشوی دستی ظروف، وقتی ماشین ظرفشویی خریده ایم، احساس چندان خوبی ندارد. ولی اگر پیش از قرار دادن ظروف درون ماشین ظرفشویی مختصری آن ها را آب کشی کنیم، کمک زیادی به نظافت آن کرده ایم. هرچه ذرات غذای روی ظروف کمتر باشد، گرفتگی و آلودگی قسمت خالی کردن ماشین ظرفشویی کمتر می شود.

حالا که صحبت از قسمت تخلیه شد این را حزن اضافه می کنیم که چندوقت یک بار بوسیله این تقدیر نگاهی بیندازید و داخل صورت نیاز آن را منزه کنید.

مسئلهٔ مهم دیگری که باید در نظر داشت سیستم خالی کردن زبالهٔ ماشین ظرفشویی است. قسمت داخلی و حقیقی سامان به این سیستم طرز دارد و اگر پس ماند غذا در آن باشد، فضای داخلی را آلوده خواهد کرد. بهتر است چندوقت یک مرحله آن را مبرا کنید.

اگر افزودن پیاده شدن متد هایی که نشانی شد، راهکار دیگری برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی سراغ دارید، در قسمت نظرات تجربه تان را با ما و خوانندگان این مطلب به تعهد پرداخت بگذارید. در دنباله بخوانید: نحوه تمیز کردن مایکروفر با ۴ طرز متنوع
بوسیله گزارش روز پنجشنبه تارنمای آمریکایی «هیل»، دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده آمریکا دیروز از التماس نصیب و قسمت ترامپبرای توقف فوری کار محکمه بدوی (منطقه ای) آمریکا در جلوگیری از ویژه بودجه سرباز برای ساخت دیوار در سرحد این سرزمین با مکزیک سرباز زد.

قضات دادگاه فدرال در حکم صادر شده تو این زمینه نوشتند، به این نتیجه روان اند که «استفاده از این بودجه الغا شروط عادت اساسی است که وسیله اجرایی قلمرو را از استفاده از بودجه درون قیافه فقدان انحصار بودجه از لفظ کنگره منع می درنگ».

این حکم شامل برخی از بودجه های نظامی است که ترامپ قصد دارد برای تاسیس دیوار در سرحد جنوبی این ناحیه با مکزیک از آنها کاربرد درنگ.

«ریچارد کلیفتون» متهم دادگاه فدرال که در دولت «جورج دبلیو بوش» رئیس جمهوری اسبق آمریکا منصوب شده بود و بازپرس «میشل فریلند» منصوب شده از لفظ «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین داخل فرمان خود نوشتند که بر این اعتقاد هستند که متباعد است دولت بتواند موفق به استیناف از فرمان دادگاه نخستین شود.

دولت ترامپ با درخواست اضطراری از محکمه پژوهش مملکت نهم خواسته بود، دستور محکمه بدوی را لغو کند.

قضات دادگاه حوزه نهم ضمن مخالفت با این درخواست شانس آمریکا، نشانی کردند که مقام ها بوسیله سهو بودجه ای را بر شالوده حصه ۸۰۰۵ شیوه وزارت دفاع سال ۲۰۱۹، اختصاص داده اند که امکان منحصر دوباره بودجه برای الزامات نظامی «پیش بینی نشده» را فراهم می کند.

این قضات همچنین پیش روی کردند که «بسیار محتمل است» گروه هایی که استفاده از بودجه نظامی بخاطر ساخت دیوار را بوسیله چالش کشیده اند، از عموم «اتحادیه آزادی های اجتماعی آمریکا» و «اداره دفاع از محیط زیست آمریکا» موسوم به «باشگاه سیرا» داخل تلاش های خود فیروز شوند.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا به دنبال رخصت قضات داخل بیانیه ای اعلام کرد که وقتش رسیده ترامپ در موجب تابعیت از رخصت دادگاه اقدام کند. این اتحادیه اخبار کرده که این حکم دادگاه بر زمینه این مفهوم اولیه است که «فقط دنده می تواند در تخصیص بودجه نقش داشته باشد».

هیل نوشت: حکم دادگاه فدرال ضربه حقوقی دیگری بوسیله نصیب و قسمت ترامپ است. مهتر جمهوری آمریکا ژانویه گذشته پس ازآن از بن مسدود در دستیابی به توافقی با کنگره برای ویژه بودجه انگیزه تاسیس خرابه در مرز با مکزیک وضعیت فوق العاده را اعلام کرد.

رخصت جدید این دادگاه همچنین طرح شکایات متعددی را در جای پا داشته است، از یکسره شکایت دیروز از لفظ هم گذاری آزادی های اجتماعی و شکایت های دیگری است که توسط دمکرات های دنده و گروهی از قریه ها مطرح شده است.

هیل پیش بینی کرد که این پرونده هنوز امانت نشده، زیرا مقام های قضا و قدر ترامپ نیز تکاپو ها برای لگن با پیدایش دیواری که وی وعده آن را داده است، به چالش خواهند کشید.

ترامپ از زمان کمپین انتخابات سال ۲۰۱۶ جنین داده بود جلوی ورود مهاجران را که «متجاوز» وصف کرده بود، خواهد گرفت. وی شروع گفته وجود خرج پیدایش این دیوار را از مکزیک خواهد گرفت، اما به دنبال ایستادگی مقام های مکزیکی با این درخواست، به کنگره متوسل شد تا با تصویب بودجه، هزینه ساخت این دیوار را تقبل کنند.
مصطفی کاراندیش مدیر حقوقی محفل تراکتورسازی تبریز با اعلام این وقوف به خبرنگار ایرنا گفت: کنار اساس آئین نامه و هنجار انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیسیون ها در موافق رفتار هواداران خود مسئولیت دارند و متأسفانه داخل روزهای اخیر شاهد فحاشی هوادارانپرسپولیس به تراکتورسازی در سنت شناسایی محمد انصاری بودیم.

این مقام مسئول در محفل تراکتورسازی تبریز افزود: البته این رفتار هواداران پرسپولیس مخبر بوسیله سابقه است و تو دیدار این تیم با سایپا در چارچوب لیگ عزیز نیز بوسیله تراکتور و هوادارانش فحاشی کردند که درون آن ارتباط نیز شکایت کردیم اما تاکنون به آن استفهام نشده است. خواست داریم فدراسیون فوتبال نسبت به شکایت های صورت گرفته بی اعتنا نباشد.

کاراندیش درباره مرجع رسیدگی بوسیله این شکایت نیز گفت: تعیین مرجع رسیدگی بوسیله شکایت رخ خمود با رئیس دایره لیگ است اما با توجه به اینکه مربوط بوسیله مسائل اخلاقی است، احتمالاً باید در مشت رسیدگی کمیته اخلاق فراغت گیرد.
در سال های گذشته، سمینارهای انگیزشی پرشماری با موضوع موفقیت برگزار شده است. صرف دید از اینکه چنین سمینارهایی با معیارهای سمینار انگیزشی مطلوب همخوان هستند خواه خیر، پرسش مهمی مطرح می شود: این راه سمینارها تا چه کمیت اقتدار برآورده کردن نیاز جوانان در حوزۀ کسب وکار را دارند؟ آن هم جوانانی که پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی با چالش های پیشِ رو درون میدان کار روبه رو خواهند شد. پرسش رادیکال تر این است که تأثیر این سمینارها بر عملکرد جوانان، مثبت و سازنده است (آن متد که ادعا می شود) یا منفی و مخرب؟ در ادامه بوسیله این سؤالات پاسخ می دهیم. چرا سمینار موفقیت؟

تعداد بی شماری از افرادی که جذب سمینارهای مرسوم این روزها شده اند، تجربۀ ناموفقی داشته اند. آنها به دلیل ناکارآمد وجود داشتن این طور سمینارهایی از صرف زمان موجودی احساس پشیمانی می کنند. همین روند باعث شد من به نشانی عضوی از خانوادۀ کارآفرینان و کسی که متصل آموزش داخل حوزۀ مدیریت تصرف وکار دغدغه ام بوده است، وظیفۀ خویشتن بدانم که راه حلی عرضه کنم.

در مقالۀ پیشِ رو، نخست، به مطالعه این قبیل سمینارها، علل برگزاری و تاسیس آنها و نیز معاینه معیار تأثیر مثبت یا مخرب بودن آنها پرداخته ام. سپس با تکیه گاه پیاده شدن مطالعات و تجربیاتم تو این سال ها، راهی برای محلول مشکلات آموزشی در حوزۀ مدیریت تصرف وکار، پیشِ روی خوانندگان گذاشته ام.

امروزه سمینارهای مختلفی با عنوان «سمینار موفقیت» برگزار می شود. برگزاری این سمینارها به جریان ای جدی و پررنگ دگرگونی شده است. همگی روزه گرفتن تبلیغات افراد سخنور و شومن هایی (Showman) را پهلو درودیوار شهر می بینیم که با کلمات جذاب، افراد بسیاری را به سمت خویشتن می کشانند تا روش موفقیت کوتاه مدت (بخوانید: راز موفقیت یک شبه!) را به آنها بیاموزند.

چرا این افراد این طور سمینارهایی برگزار می کنند؟ چرا تعدادی افراد فریب این حرف های سطحی و بی پشتوانه را می خورند؟ این پرسش ها بیانگر روند ای بنیادین و حائزاهمیت است. چطور فریب نخوریم؟!

یکی از دلایل پررنگ تر شدن این معضل، خلأ بزرگی است که به برهان تئوریک و غیرکاربردی بودن نظام رسمی آموزش ناحیه در این مملکت فرمانده شده است. در چنین شرایطی، کسانی تک توجه فراغت می گیرند که فقط واج پردازان متبحری هستند؛ این افراد می توانند ایده های بوسیله نمایان جذاب اما سطحی و حتی خیالی پایگاه را کاربردی جلوه دهند.

علت دیگر نمونه ذهنی فرمانده پهلو تفکر افراد جامعۀ ماست. متأسفانه نگاه عمومی جامعه به سمت سطحی گرایی سوق پیدا کرده است؛ مطالب سطحی برای افراد بسیار دوست داشتنی زیرفون از مطالب عمیق و مفهومی است. باوجود این، فقط مطالعۀ ژرف و مفهومی می تواند راهگشای افراد در محلول مشکلات کسب وکار یا زندگی باشد. پدیدۀ سطحی گرایی تو اکثر کشورهای دنیا حیات دارد ولی کسی تو کشورهای اروپایی عزب با شومن بودن نمی تواند دید افراد را به خود طلبیدن بطی ء. اکثر شهروندان اروپایی در پی افرادی ژرف با ذهنی منطقی هستند و سخنانِ بدون پشتوانۀ تجربی و علمی را نمی پذیرند. در مقابل، متأسفانه سطحی گرایی درون قلمرو ما زیاد گسترده است و پیامدهای انقلابی بسیاری در حوزه های مختلف به بار آورده است.

برهان دیگر را باید تو مسئلۀ تخصص گرا نبودن سخنوران و ناآشنا بودن با مقولۀ آموزش علمی و تخصصی نبض وجو کرد. مثلا بیشتر مدرسان و سخنوران حوزۀ فروش داخل ایران، کسانی هستند که پیش ازاین در یک یا چند حوزۀ متفاوت، تجربۀ سودا رخت یا خدمات داشته اند و چه بسا فروشندگان خوبی بی آرامی بوده اند. این داخل حالی است که این تجربیات به هیچگاه وجه برای آموزش مباحث مربوط به معامله کافی نیست. هرچند تجربیات این افراد می تواند بسیار گرانبها باشد، تنها در یک یا چند حوزۀ خاص بوسیله دست آمده است.

این افراد با سخنرانی جذاب خود، تنها به اشعار شرحی مختصر از چند عنصر فنیِ بدوی و ارائۀ فرمولی از کلیشه های مد (که مدعی اند برای هرکس و داخل هر حوزه ای استعمال دارد) بسنده می کنند. از سوی دیگر، همان طور که می دانیم، علم فروش دربرگیرنده هزاران مبحث فنی، تخصصی، صنف ای و مطالعاتی می شود که از نوع بازاریابی و مدل ذهنی اند. این مباحث در این طور سمینارهایی نادیده گرفته می شوند و سخنورانِ ناآشنا سهل انگارانه از کنارشان می گذرند.

انگیزه دیگر به اختصاص دادن تبار جوان ما باز می گردد: عجله برای موفقیت! اینکه این محدودیت دوده بالغ چه دلایل و گوهر هایی دارد، داخل جای خود قابل مطالعه است. مسئلۀ واقعی اینجاست که این فردی جوانان را شومن ها و سخنوران بوسیله عنوان خال ضعف، دستاویز قرار می دهند و به فقره می گیرند. جوانانی که به تعاقب میانبرهای چسبیدگی بوسیله توفیق هستند، به سمت سمینارهای یک روزه و خلاصۀ تاریخ هایی جذب می شوند که این افراد معرفی و تبلیغ می کنند. در نتیجه، توجه جوانان به مطالب سطحی و ناکارآمدی سوق داده می شود که نه تنها فایده ای دربر ندارد بلکه درون نهایت، اشتیاق و انگیزۀ آنان برای دستیابی به موفقیت را همچنین سرکوب می نرم. امتیاز واقعیت از توهم

چگونه توهمی به شهرت «شومن» و راهِ به اصطلاح، میانبر را ازواقعیت اموزش مدیریت کسب و کار نظیف دهیم؟

چنان که پیش ازاین اشاره شد، مسئلۀ پیشِ رو دارای علل مختلفی است، قرین نظام آموزشی ناکارآمد، دلایل جامعه شناختی، و مختصات و خواسته های سلاله جوان. دشواریِ مقابله با این بغرنج برعهدۀ مؤسسات و مدارس کسب وکاری است که می کوشند مطالب عمیق و کاربردی برای محلول مشکلات تصرف وکار افراد در دنیای اصلی نمایش کنند. موسسه آموزش برجسته آزاد بهار یکی از همین مؤسسات است. این مؤسسه برای تحقق این هدف و هدایت مدیرانی تأسیس شده است که بتوانند با مصرف از آموزش های صحیح، نسخه ای کارآمد برای کسب وکار خود دیپلم کنند و به آن جامۀ ایفا بپوشانند.

از سوی دیگر، چندین سال پیش، علم مدیریت داخل ملک ما اقبال عمومی نداشت و فقط رشته های مهندسی و پزشکی مهم تلقی می شدند. مدیران یا باید ذاتا خصوصیات مدیریتی از خود بروز می دادند یا از آموزش های تجربی روزی می گرفتند. از چند دهه قبل، به مرور علم مدیریت به رسمیت شناخته شد و انشعاب های انواع آن جزئی از رشته های دانشگاهی شدند. باوجود این، آموزش ها داخل دانشگاه ها صرفا تئوریک بودند. این مسئله باعث می شد که پرورش مدیران متخصص داخل حد مطلوبی نباشد. بخاطر برطرف کردن این خلأ بزرگ داخل نظام آموزشی، مدارس تصرف وکار ایجاد شدند و خوشبختانه تابه امروز با موفقیت در این مسیر پیش رفته اند.

امروزه مسئلۀ توهم دانش به سیلان ای بحرانی و موکد تبدیل شده و فضای کسب وکار را آلوده کرده است. مؤسسات آموزش عالی، از عموم مؤسسۀ بهار، وظیفۀ ارائۀ طرز حل این بغرنج را پهلو دوش خود احساس می کنند. خیساندن دانش و تجربه درون بهار

تو مؤسسۀ بهار برای حل مسئلۀ توهم دانش، تمرکز خود را بر روی ترکیب بینش و تجربه نهاده ایم و کوشیده ایم این اصل را رعایت کنیم. در تشریح این اصل باید گفت: اساس توفیق مدارس کسب وکار (Business schools) در جهان، آشتی میان دانش و امتحان است. در راهِ رسیدن به موفقیت در کسب وکار، این دو عامل جدایی ناپذیرند. داخل جامعه، از سویی با افرادی تدریس کرده روبه رو هستیم که فقط چند سال تجربۀ عملی دارند و از لفظ دیگر، افراد بسیار باتجربه ای را می شناسیم که تحصیلات و دانش لازم تو حوزۀ مربوط به خود را ندارند. چارۀ فقره این است که افراد درس کرده و نیز باتجربه ها آموزش را بوسیله رخ ترکیبی به عهده داری گیرند. از این بهتر، آن است که مدرسان هر دو مزیت علم و تجربه را ثروتمند باشند تا بتوان برنامه کامل آموزشی طرح ریزی کرد.

این نکته را بی قراری نباید فراموش کنیم که فداکار بینش خواه تجربۀ عملیِ مناسبی دارند ولی توانایی انتقال مطالب و ارائۀ نوع دوستی برای جذب افراد ندارند. نباید چنین پنداشت که آموزش فقط در شکل و روش ارائۀ مطالبِ هر بصیرت تلخیص می شود. باوجود این، مشکل آنجا به حیات می آید که افرادی با توانایی بیش در ارائه (Present) ولی با بینش کم به بدنۀ آموزش سالم ضربه می زنند و داخل نتیجه، «توهم علم» جای دانش را می گیرد. بنابراین، باید نحوۀ مناسب نمایش را به افراد یادگیری کرده و همچنین باتجربه ها آموخت تا آنها بتوانند دانش خود را در اختیار فرع مندان قرار دهند. سخن پایانی

مدارس کسب وکار، از جمله مؤسسۀ آموزش عالی بهار، همواره می کوشند که سخنوران شان علاوه بر پایۀ علمی، تجربه کافی نیز داشته باشند، دنیای واقعی را لمس کرده باشند و در پهلو همۀ اینها، شیوۀ ارائۀ مطلوبی نیز داشته باشند و بتوانند تماس مناسبی بین این ویژگی ها ایجاد کنند. تنها از این ضابطه است که غبار توهّم دانایی شومن ها از دنیای حقیقی آموزش و مدیریت کسب وکار زدوده خواهد شد.

مقالات صوتی مجموعه یادگیری زبان اصول و روش هایی کاملا نظریه بخاطر یادگیری نوک تیز و ماندگار کلمه جدید.

26،000 تومان
20،000 تومان مشاهده دشت
تو همین زمینه، فرماندار کرمانشاه به تلاش اکید برای خارج شدن کرمانشاه از استان های پرخطر گرفتار در اعتیاد وقوف داده است. خیابان کوچک های پرخطر و در معرض آسیب

با سرک کشیدن بوسیله فدایی کوچه های خانه دادن کرمانشاه، جولان موادفروشان را به استراحت می توان مشاهده کرد. محله هایی که اغلب اهالی آن از طریق بیع و فروش انواع مواد افیون امرارمعاش می کنند. تیمار شهروندان و حزن مسئولان بوسیله مرحمت این محله ها را می شناسند. سری بوسیله محله جم ساختمانی در جنوب شهر کرمانشاه می زنیم. اینجا ضایعات فروشی ها زباله ها را در خیابان ریخته اند و در حال جز کردن خاشاک ها هستند. خیابان ۴۰ متری جم ساختمان درون قرق ضایعاتی هاست. البته کسبه دیگری نیز درون این خیابان بوسیله فرمان مشغولند. از یکسره خیاط ها و آرایشگرهای زنانه. کوچه های منتهی به پارک این محله کوتاهند.  
چند جوان با ظاهری نامرتب سر یکی از خیابان کوچک ها نشسته اند. به درون محله می روم و با یکی از زنانی که مقابل منزلش در کوچه نشسته به گفت وگو می نشینم.

سودابه بانو که با لباس محلی و سربند است، با روی گشاده پاسخ می دهد. او حدود ۶۰ سالی دارد. از او درباره موادفروشان و وضعیت جوانان محله می پرسم که می گوید: بدبختانه فدایی مغازه های این محله مواد بیع هستند. درون ظاهر سوپرمارکتی هستند، اما واقعیت چیز دیگری است.  سودابه می افزاید: بسیاری از همین جوانان که تا دیروز تندرست و سرحال بودند به دلیل بیکاری و فراهم بودن مواد مخدر داخل مباشرت منازلشان در دام اعتیاد برده شده اند.  این شهروند کرمانشاهی ادامه می دهد: موادفروشان بوسیله راحتی مواد می فروشند و جوانان انسان را بیچاره می کنند موادفروشان محل را همگی می شناسند. چنانچه همین الان مواد بخواهید، به راحتی آب اسقاء کردن می توانید ماده مخدر مورد نظرتان را خریداری کنید. قلب نگران فرزندان

یکی دیگر از شهروندان بی جنبش این محله که به تازگی به جمع ما افزودن شده نیز می گوید: فرزندان این خیابان کوچک بوسیله صبر در دام اعتیاد گرفتار می شوند. کمینه خانواده ای   و این طور محلاتی واضح می شود که با اعتیاد دست وپنجه بطی ء نکند. این پیرمرد ۷۰ ساله ادامه می دهد: خود من، یک پسرم با وجود داشتن زن و بچه بنده مواد شده است. خودم هزینه عمر موجودی را می دهم. پسرم تجویز گرفت و زود زن و صغیر دار شد.

اوایل کارگری می کرد، اما بعدها و کم کمتر که برده شد، مشت از کار کشید و درون حال حاضر غلام هزینه ۲ بچه و زنش را می دهم. وی اضافه می کند: ما عشایر هستیم و شناختی روی این همه مواد جدید نداشتیم. آن زمان هم به دلیل ناآگاهی و بی پولی چنین کوچه ای را برای زندگی برگزینی کردیم. تو آن زمان که ما به این محله آمدیم، جم خانه این طور نبود و این طور مشکلاتی نداشت. این روزها این کوچه پر است از معتاد و موادفروش. مردم این برزن اغلب فقیر، کم ادعا و بیکارند. بیکاری جوانان محله

جم ساختمان را به سمت جعفرآباد رها می کنیم. خیابان ارتش پر از ضایعاتی است. تا چشم امر می کند نیسان های آبی صف شده اند. افرادی نیز سر تا پا از چرک ضایعات سیاه شده اند.  به پایین تر از چهارراه جعفرآباد، معاشرت باغ بهشت می رسیم. به یکی از کوچه ها می رویم. محله بخشی خلوت است. البته چند دختربچه با هم لی لی ورزش می کنند. با یک خانم جوان که لای درون با لباس خانگی ایستاده است، گفت وگو می کنیم. او نیز قلب انباشتگی از جولان موادفروشان در کوچه شان دارد. با مشت چند بناء موادفروش را نشان می دهد و می گوید: سوا این چند ساختمانی با قوم هایشان، بیشتر خانواده ها کارگرند یا شغلشان ضایعاتی است. جوانان این محله همگی بیکارند و خوش بینانه ترین حالت این است که خود را با ضایعات فروشی مشغول کنند. بیشتر جوانان این خیابان کوچک گرفتار اعتیاد از جنس تیغ دار کردن هستند.

وی ادامه می دهد: کمتر انفراد در این نگرش عمر می بطی ء که حداقل یک نفر از اعضای خانواده اش دستگیر اعتیاد نشده باشد. این خانم بالغ بیان می کند: از مسئولان انتظار جمع آوری و دستگیری این همه موادفروش را داریم که درون حال بدبخت کردن جوانان هستند. این شرایط در حالی است که فرمانروا از خروج کرمانشاه از استان پرخطر استفاده مواد مخدر اطلاع داده است. اگر این ائتلاف در ایالت و استان قیافه داده، تجلی آن چرا آن طور که باید بی پرده ازاله و در محلاتی که داخل وسط روستا متمرکزند، به صبر مواد رد و بدل می شود؟   اجتماعی کردن مقابله با اعتیاد 

فرماندار کرمانشاه اجتماعی کردن مقابله با اعتیاد داخل جامعه را در اولویت دادرسی مبارزه با مواد مخدر می داند و می گوید: کرمانشاه در چند سال گذشته با اجتماعی کردن اعتیاد از استان پرخطر در حوزه مواد افیون به میانگین کشوری گویا است. «فضل الله رنجبر» با بیان این که ۵۰ درصد افرادی که به اعتیاد گرفتار می شوند، شاغل بوده اند، می افزاید: طلاق، بیکاری، خشونت و نزاع، همسر و صغیر آزاری و دزدی کردن از آسیب های اعتیاد است.

وی با اعتراف این که ۵۵درصد طلاق و ۶۵ درصد همسرآزاری و ۳۳ درصد تندی و نزاع خیابانی منبع در اعتیاد دارند، اضافه می کند: امروزه بیش از ۸۰۳ نوع مواد افیون سنتی و صنعتی و گوناگون درست روانگردان شناسایی شده که نیازمند آگاهی دادن روزافزون بوسیله مردم از این پدید شوم است. فرمانروا کرمانشاه با بیان این که جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۴ هزار مثال و ۱۲ هزار جانباز داخل راه مبارزه با مواد تریاک وقف کرده است، می گوید: کشورمان درون سیاق مبارزه با مواد مخدر سرمایه فراوانی از دید انسانی، مالی و منابع داخل نحو مبارزه با مواد افیون نفقه کرده و در این امر پرچمدار مبارزه با مواد مخدر تو گیتی است. وی درون امتداد تبعات مدنی اعتیاد را مسری ایدز و بیمارهای عفونی و فکری روانی عنوان می کند. طرز اندازی خانه های مصونیت

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه می گوید: نقاط حاشیه نشین ولایت بیشتر داخل معرض سربزرگی اعتیادند و از سال گذشته ۱۰ دفتر تسهیلگر کاهش آسیب اجتماعی در شهرک های حاشیه نشین شهر کرمانشاه طرز اندازی شده و به مردم این مناطق آموزش و خدمات عرضه می دهند. این مسئول از راه اندازی ساختمان های سلامت با کمک اداره بهزیستی در نقاط حاشیه نشین به منظور کمک به خانواده های بازداشت آسیب های اجتماعی اطلاع می دهد و می گوید راحتی است در این ساختمانی ها بوسیله افراد آموزش های بهداشتی، مدنی و فرهنگی داده شود.
بالاخره روزی خواهد رسید که کامپیوترهای کوانتومی مسائل شاق کامپیوترهای عادی را بوسیله راحتی محلول خواهند کرد. دانشمندان و شریک شدن ها به لفظ هدف موسوم بوسیله برتری کوانتومی، به هم چشمی با یکدیگر می پردازند. این مرام امروز تقریبا دور از دسترس به نظر می رسد و با خواندن داستان رایانش کوانتومی از خود می پرسید چرا گیتی هنوز نتوانسته است به این شعار برسد.

در پاسخ بوسیله این سؤال می توان گفت، کنترل خواص کوانتومی ذرات شاق است. حتی چنانچه بتوان از خواص کوانتومی برای محاسبه استفاده کرد، استفاده از اصطلاح برتری کوانتومی کار اشتباهی است. اولین اثبات سلطه کوانتومی، روند ی قلابی و غیرکاربردی است.

بااین حال، وقتی بحث تقویم وسیله ها و عملکرد آن ها مطرح می شود، شکوه تفوق کوانتومی تکثیر واضح می کند؛ ولی چه عاملی مانع از رسیدن به این شعار شده است؟ جان پرسکیل، لله فیزیک عملی مؤسسه ی فناوری کالیفرنیا که برای اولین کود از زبان «برتری کوانتومی» استفاده کرد، می گوید:ما داخل حال ورود به دنیایی هستیم که داخل آن کارهایی را با مایه های کوانتومی اجرا می دهیم که قبلا اجرا آن ها با دستگاه های عادی امکان پذیر نبودند. ما در وهله ای مؤثر قرار داریم.



اما قبل از هر چیز باید بوسیله این سؤال پاسخ قسط که کامپیوتر کوانتومی چیست یا اساسا کامپیوتر چیست. کامپیوترها مایه هایی هستند که داده ها را تلخیص سازی می کنند، آن ها را به نشانی ورودی ذخیره می کنند، سپس ازطریق سیستمی از دستورالعمل ها و الگوریتم های ریاضی آن ها را تغییر داده و دستکاری می کنند.

داخل حالت عادی داده ها به عارض بیت های قابل دستکاری یا وسیله های فیزیکی دوگزینه ای (باینری) ذخیره می شوند و سیستمی از این بیت ها می توانند خروجی سلیقه را تولید کنند. تو کامپیوترهای کوانتومی، الگوریتم ها روی یک معماری متفاوت نگاشته می شود؛ تو کامپیوتر کوانتومی به جای بیت، دستگاه هایی دوگزینه ای به شهرت کیوبیت وجود دارند که خویشی قوانین بی سابقه مکانیک کوانتوم هستند.مقاله های مرتبط:اولین ترانزیستورهای چهار حالته؛ زمان خداحافظی با منطق صفر و یک فرا روان است؟کامپیوترهای کوانتومی؛ محصولاتی که هنوز برای آن ها آماده نیستیم

هر کیوبیت مانند نوعی تاس دو وجهی است که می قابلیت از آهن بخاطر تنظیم احتمال چرخش آن استعمال کرد. اجرای رایانش کوانتومی مانند چرخاندن تاس است. از طرفی می توانید کیوبیت ها را محصور کنید، این فرایند متشابه مغناطیسی ساختن پاره های آهنی است به طوری که تاس بوسیله یک تاس چندوجهی با قابلیت های خود تغییر شود.

این فرایند ممکن است منجر به تداخل شود؛ یعنی پیشامد (حدس علنی شدن) وجوه مشخصی از تاس بیشتر و پیشامد اسکناس های دیگر کمتر باشد. در رایانش کوانتومی گیت هایی پهلو تاس ها اعمال می شود. منظور از گیت ها پالس های کارمایه است که کنار موقعیت وزن داخل تاس تأثیر می گذارند و پیشامد آن ها را تغییر می دهند. نمونه های کاربردی محتوی نگاشت بخشی از داده ها روی هر وجه هستند، این طور فرآیندی برای رسیدن به مولود های جذاب به تعداد اضافی چرخش تاس حاجت دارد.

دانشمندان و همکاری های فناوری با توسعه ی کامپیوترهای کوانتومی هم بوسیله تعاقب منافع علمی خویشتن ازجمله اجرای آزمایش های علمی هستند هم می خواهند بر ادراک مصنوعی، زنهار سایبری و بهداشت و درمان تأثیر بگذارند. الگوریتم هایی وجود دارند که عملکرد آن ها روی کامپیوترهای کوانتومی سریع تر از کامپیوترهای کلاسیک است. بنیانی ترین آن هاالگوریتم شور (Shor)است که عمل فاکتورگیری (ضریب مشترک) را بسیار سریع العمل تر از کامپیوترهای کلاسیک اجرا می یواش.

در رمزنگاری های امروزی، کامپیوترهای کلاسیک به راحتی می توانند دو عدد ارشد را با سرعت بالایی در یکدیگر ضرب کنند ولی معکوس کردن این فرایند یعنی دستیابی به عامل مشترک زیاد زمان پیاده شدن خواهد بود. اینجا است که رایانش کوانتومی اهمیت واضح می کنند. کامپیوتری که بتواند الگوریتم بی قرار را ارتکاب کند، استراتژی رمزنگاری را غیرایمن می سازد. گروهی دیگر اندوه به کاربرد کامپیوترهای کوانتومی در ادراک مصنوعی ازجمله شبکه های کوانتومی عصبی یا کمک به حل مسائل شیمی ازجمله یافتن داروهای متاخر برای علاج بلای ناگهانی ها امیدوار هستند.



اما کامپیوترهای کوانتومی به برهان برتری نسبت به کامپیوترهای کلاسیک عزیز ی توجهی خواه نگرانی هستند. بوسیله همین برهان دانشمندان و شرکت های متنوع بوسیله خاص گوگل، برتری کوانتومی را در فهرست اولویت های خود برای تاسیس دستگاه های آینده قرار داده اند.

تمام طرح های پیشنهادی برای برتری کوانتومی از اصول یکسانی پیروی می کنند: تنظیمات پیچیده، مدارهای تصادفی کوانتومی و اندازه گیری مقادیر. از این مفروضات می قابلیت به پاسخ های زیادی رسید. نیز می توان برای اطمینان از صحت آزمایش ها از این داده ها به عنوان ورودی تست های آماری کاربرد کرد. به اعتقاد فیزیک دان های نظری، درون رخساره افزودن پیچیدگی، زمان موردنیاز برای محاسبه در کامپیوترهای کلاسیک به طرز چشم گیری بیشتر از کامپیوترهای کوانتومی خواهد بود. پس درون این ماخذ کامپیوتر کوانتومی سلطه خود را ثابت می یواش.

ولی از دیدگاه تجاری، وظایف به دید ساختگی و مصنوعی می رسند. چیرگی کوانتومی یعنی کامپیوتر کوانتومی به عنوان یک کامپیوتر نسبت بوسیله کامپیوتر کلاسیک عملکرد بهتری دارد؛ اما این برتری فعلا کاربردی محو و بخاطر مثال نمی استعداد با آن بلای ناگهانی ها را درمان کرد. بوسیله عقیده ی بیل ففرمن (استادیار پژوهشی دانشگاه مریلند و دانشمند پژوهشی مؤسسه ی ملی فناوری و استاندارد) از دیدگاه تئوری، سلطه کوانتومی ژرف تر است.

براساس فرضیه ای به نام چرچ تورینگ، هر مسئله ی کامپیوتری را می استعداد با یک جنس کامپیوتر معنی حل کرد که داخل سال ۱۹۳۶ توسط آلن تورینگ ریاضی دان ابداع شد. کامپیوتر تئوری تمام مسائل محاسباتی را به نشانه های ساده تجزیه می درنگ. از طرفی یک فرضیه ی عمومیت یافته تیمار برای نظری ی چرچ، تورینگ وجود دارد.کیوبیت ها به سرعت دچار فروپاشی می شوند بنابراین دستورهای اندکی را ارتکاب می کنند

براساس این فرضیه هیچ نمونه کاربردی محاسباتی نمی تواند وظایف را کندرو تر از ماشین های تورینگ محلول کند؛ اما براساس شواهد به دست آمده در اوایل دهه ی ۱۹۹۰، نظری ی چرچ، تورینگ مغلوط است در مدت ماشینی که بوسیله برتری کوانتومی برسد می تواند این نظریه را فسخ یواش. درواقع مسائلی بود دارند که شاید ابرکامپیوترها قادر به شمارش ی آن ها نباشند، اما کامپیوترهای کوانتومی که معماری متفاوتی دارند می توانند راه محلول نیکوترین ای بخاطر این قبیل مسائل ارائه کنند.

از دیدگاه علمی، دانشمندان در جستجوی سودمندی کامپیوترهای کوانتومی و مقایسه ی آن ها با کامپیوترهای کلاسیک هستند. تا اوایل دهه ی ۱۹۹۰، دانشمندان کامپیوتر مسائل دشواری را برای کامپیوترهای کوانتومی ابتکار کردند؛ و بعدها الگوریتم شور طراحی شد. ففرمن می گوید:در پاسخ به افرادی که می گویند میلیون ها دلار صرف تاسیس مسائل تقلبی می شود، باید گفت برای رسیدن بوسیله برتری کوانتومی داخل مطلع باید شالوده ی آن را ساخت.

البته این آزمایش ها کاملا اندوه غیرکاربردی نیستند برای شهید در این آزمایش ها می توان کامپیوترهای کوانتومی را بوسیله مبدل های سودمند مغز تصادفی تبدیل کرد که در اساس های رمزنگاری، شبیه سازی و بسیاری از زمینه های بافایده دیگر استفاده دارند.

ولی چگونه می توان به این کود رسید؟ بوسیله گزارش MIT Technology در سال گذشته، گوگل برای طلایه شدن درون این زمینه، کمک ناسا را در فهرست خود استراحت داده است. گروهی دیگر از پژوهشگرها اندوه برای مقایسه بوسیله تجسس مسائل برتری کوانتومی روی کامپیوترهای کلاسیک می پردازند یا بخاطر اطمینان از پیوستن بوسیله برتری، روی عملی ی محاسباتی کار می کنند.

اما این سؤال مطرح می شود که چرا با بود منابع و دستیار های غول هایی مثل ناسا، گوگل، IBM و بسیاری از سازمان های مطرح دیگر، هنوز مرام چیرگی کوانتومی به ثمر نرسیده است. در حال حاضر، بزرگ ترین وسیله های تجاری کوانتومی تقریبا ۲۰ کیوبیت دارند اگرچه IBM، گوگل و یونیکو در حال تست دستگاه هایی با ۵۰، ۷۲ و تا اینکه ۱۶۰ کیوبیت هستند؛ ولی مراحل تاسیس و راه اندازی کامپیوترهای کوانتومی بسیار مشکل است.



دانشمندان به جای ترانزیستورهای سیلیکونی روی میکروتراشه ها، باید دستگاه های بدون لیزری را بسازند که اتم های واحد را به دام می اندازند و ماده را ابررسانامی کنند به طوری که مسئله را بدون مقاومت نقل مکان کند و به این زیبایی می توان بوسیله خواص سزاوار سرزنش دگرگونی کوانتومی و معماری های بالفعل ی دیگر رسید.

بخاطر پیوستن بوسیله این هدف، پردازنده باید در دمای صفر مطلق قرار بگیرد. در این حرارت ذرات از حداقل گرما برخوردار هستند. کنترل و ثابت نگه داشتن چنین سیستمی متجاوز شاق است در مدت کمتر انرژی محیط می تواند منجر به فروپاشی کیوبیت ها و تجزیه ی آن ها به بیت های معمولی و بسیار پرهزینه شود.

تو چنین شرایطی فقط قبل از فروپاشی وضعیت کوانتومی می استعداد به اجرای یک مجموعه از عملیات کوانتومی خواه گیت صیقل. محصور کردن تعداد متجاوز کیوبیت منجر بوسیله فروپاشی سیستم می شود. هر کیوبیت اضافه، پیچیدگی سامان را دو طبق خواهد کرد؛ بنابراین لازم است پالس های الکترومغناطیسی که مسئولیت کنترل جهیز را دارند به شکل بی نقصی تنظیم شوند.

از طرفی دانشمندان کامپیوتر کوانتومی عزب به قفا شکست اعطا کردن کامپیوترهای کلاسیک نیستند. هدف آن ها عرضه ی نحو حل هایی است که درون کامپیوترهای کلاسیک دستیابی به آن ها دشوارتر است؛ و پژوهشگرها باید نتیجه ی کامپیوتر کوانتومی را بررسی کنند که امکان پذیر است کامپیوتر غیرکوانتومی قادر بوسیله اجرای آن نباشد. گرام اسمیت، استادیار دانشگاه کلرادو بولدر می گوید:اطمینان دارم بوسیله زودی بوسیله برتری کوانتومی خواهیم رسید اما هنوز سؤالی بی پاسخی تو مورد چگونگی رسیدن به این هدف وجود دارد و بررسی این مسائل در اجرا بیش دشوار است.

شاید داخل تمام تلاش ها برای دستیابی به سلطه کوانتومی متوجه الگویی خاص شده باشید: هیچ کس به برتری کوانتومی نرسیده است بمنظور دشوار است.

دانشمندان IBM هدف ساده تری دارند. آن ها به دنبال مزیت کوانتومی هستند. تفاوت ظریفی بین سلطه کوانتومی و مزیت کوانتومی حیات دارد. سلطه کوانتومی به این معنی است که کامپیوتر کوانتومی قادر به اجرای محاسباتی است که کامپیوتر کلاسیک نمی تواند آن وظایف را درون مدت زمانی دنج اجرا کند. مزیت کوانتومی به این مجرد است که کامپیوتر کوانتومی می تواند درون انجام چندی محاسبات کامپیوتر کلاسیک را انقراض دهد، حتی اگر این برتری اندک باشد.

 بعضی پژوهشگرها ازطریق محاسبات ریاضی سلطه کامپیوترهای کوانتومی به کامپیوترهای کلاسیک را ثابت می کنند؛ اما در شرایط کنونی کامپیوترهای کوانتومی ازنظر محدودیت ها مشابه کامپیوترهای کلاسیک هستند؛ یعنی تعداد وظایفی که یک کامپیوتر کوانتومی به عارض هم زمان می تواند اجرا کند کم هستند؛ زیرا کیوبیت ها مدت اندکی در شرایط جماز باقی می مانند و متعدد زود دچار فروپاشی می شوند.



رسیدن به برتری کوانتومی مرام ایده آلی است اما اگر صنعت عزب به پشت الگوریتمی سریع تر باشد، آنگاه در مزیت کوانتومی می توان زودتر از برتری کوانتومی به کامپیوترهای کوانتومی کاربردی رسید. ساکت هارو، استادیار فیزیک MIT می گوید:گوگل و IBM تلاش می کنند کامپیوترهای کوانتومی زیبنده دستور کار ریزی بسازند. گوگل می گوید هدف آن سلطه است، IBM هدف خود را مزیت کوانتومی می داند. البته این دو هدف فرق زیادی درون سخت افزار تولید شده ابداع نمی کنند.

به طورکلی داخل عمل تفاوتی بین برتری کوانتومی و مزیت کوانتومی وجود نخواهد داشت. هر دو منجر به تولید دستگاه هایی با خطای کمتر می شوند که دانشمندان به آن ها NISQ (سامان های کوانتومی میزان متوسط نویزدار) می گویند. البته این ماشین ها هم مانند ماشین های کلاسیک با محدودیت هایی مثل پایداری ناچیز کیوبیت ها یا تعداد محاسبات کمتر کیوبیت قبل از فروپاشی ماهیت کوانتومی روبه رو هستند. به گفته یمکانا متکالف، پژوهشگر پست دکترا در آزمایشگاه ملی لاورنس برکلی، برتری کوانتومی راه را برای حل مسائل دوست داشتنی پر حرارت هموار خواهد کرد.

از طرفی پیدایش کامپیوترهای رمزگشا و دستگاه های مانند ساز مولکولی از اهداف قریب الوقوع  است. به گفته ی مکانا،  پیش نیاز تاسیس این کامپیوترها، افزودن تعداد کیوبیت و افزودن عمق گیت است. کیوبیت ها قبل از فروپاشی و از مشت دادن مقاومت خود باید محاسبات بیشتری را عمل دهند.ساخت کامپیوترهای رمزگشا و قرین سازی از اهداف قریب الوقوع است

 به گفته ی سارا مرادیان، پژوهشگر پست دکترای دانشگاه برکلی، برای چسبیدگی بوسیله چنین وضعیتی، وجود ابکی افزارهای بهتری لازم است. برای مثال اپتیک نکته سنج برای کامپیوترهای کوانتومی مبتنی پهلو اتم های لیزری ضروری است. پژوهشگرهایی که روی ابررساناسازی کامپیوترهای کوانتومی فقره می کنند، به بهبود سیم های سیستم و بوسیله طورکلی کنترل بهتر امیدوار هستند.

به طورکلی باید اسلوب هایی برای ترقی ی مقیاس و وزن ی سیستم ها هویدا کرد که البته این کار بوسیله سادگی صبر دادن آجر روی یک بارو لگویی (اسباب بازی) نیست. کامپیوترهای کوانتومی به بهسازی منکر یا ذخیره سازی مفروضات یک کیوبیت در چند کیوبیت محصور نیاز دارند تا به این ترتیب خطاهای احتمالی را بهسازی کنند.

دستگاه های عصر NISQ مرزهای فیزیک کوانتومی را پیاده شدن خواهند زد و تا اینکه شاید درون آینده ای نزدیک با اثبات «برتری کوانتومی»، «مزیت کوانتومی» یا حتی فقط «سودمندی کوانتومی» به قیافه کاربردی مورداستفاده قرار بگیرند. داخل حال مهیا معاینه هایی روی دستگاه های کوانتومی درون زمینه هایی مثل حسگرها و ابزارهای رمزنگاری انجام می شود که ممکن است خیلی زود مخبر مرزوبوم های کاربردی شوند.

خوشبختانه دانشمندان و متخصصان فناوری به زودی تفوق خواه مزیت کوانتومی را ثابت خواهند کرد و کاربردهای کامپیوتری سودمندی را برای آن بی پرده خواهند کرد. پرسکیل می گوید:بسته به ابعاد متنوع به ویژه جنبه های تجاری، شرکت ها به سرمایه گذاری و تاسیس جهیز ها می پردازند؛ اما اگر نتوانند در خلال ۱۰ سال برنامه ها و کاربردهای سودمندی تولید کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا آدم از درک ظرفیت کوانتومی نومید می شوند و انحطاط کوانتومی رخ خواهد داد؟

درون حال حاضر، دولت ایالات متحده برای آموزش دانشمندان و اماله دانش به این صنعت، بودجه ای را به این بخش اختصاص داده است. چیرگی کوانتومی یکی از چشم اندازهای نزدیک فناوری است و معاینه آن به شیوه های عمیق و بنیانی دنباله دارد؛ اما شاید اثبات برتری کوانتومی لزوما به ذهنی آمدن کامپیوترهای کوانتومی پهلو عادت میز کاربران نباشد. به ویژه وقتی مذاکره ظرفیت قریب الوقوع مطرح می شود ابهامات زیادی به حیات می آید.

کامپیوترهای کوانتومی نشان می دهند علم و فناوری اهداف و دیدگاه های متفاوتی برای حساسیت چیرگی کوانتومی دارند. فناوری می تواند بوسیله معنی رژه ای بی انتها به جانب محصولی بهتر باشد؛ ولی علم،  آهسته تر، غیرقابل پیش بینی و اغلب اوقات دقیق تر است؛ در برابر برای نقد و بررسی کامپیوترهای کوانتومی در ابتدا لازم است کامل مبانی آن و چگونگی عملکرد دستگاه های جدید را دریافتن کرد.بیشتر بخوانید:در سیاهه قدرتمندترین ابرکامپیوترها، گره مایه های بیشتری از آمریکا دارددانشمندان راهی برای استقلال گربه شرودینگر یافته انداولین ترانزیستورهای چهار حالته؛ زمان خداحافظی با منطق صفر و یک فرا فصیح است؟دانشمندان برای اولین جنین هندسه الکترون را ترسیم کردندفرانتیر به عنوان قوی ترین ابررایانه جهان توسط AMD و Cray ساخته می شود