MDF آریا

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، آتاری به دنبال تولید کنسولی جدیدی است که گویا آتاری VCS شهرت دارد. کنسول متاخر آتاری پاییز امسال روانه ی راسته می شود؛ ولی به نظر می رسد که همدستی آتاری در پی ادخال بوسیله فعالیت های جدیدی درزمینه ی رمزارز است.

گزارش ها نشان می دهد که کنسول Atari VCS برای ارائه در نوامبر (آبان و آذر ۱۳۹۹) پروگرام ریزی شده و انتظار می رود کاربران بتوانند با استفاده از رمزارز جدید آتاری به صیت ژتون های آتاری (Atari Tokens) تو کنسول جدید مشارکت ژاپنی بتوانند آیتم های مختلف بخرند یا بوسیله اصطلاح سودا تو برنامه ای ادا دهند.

تو این زمینه، گویا بیت کوین قرار است از ۲۹ اکتبر (۸ آبان) یک میلیون دلار را داخل قالب ژتون های آتاری ۲۵ سنتی بفروشد. بازیکنان قادر خواهد بود که از این ژتون ها برای پرداخت های درون پروگرام ای بازی های کنسول VCS مصرف کنند و آتاری امیدوار است که شاید بتواند این ژتون ها را به عنوان استانداردی در زمینه ی رمزارز های صنعتی ورزش مطرح کند.مقاله های مرتبط:آتاری از کنترلرهای کنسول Atari VCS رونمایی کردسیر تحولی کنترلر های بازی: آتاری (Atari)

شرکت آتاری درمقایسه با گذشته زیاد کوچک تر شده است و درحال حاضر، فقط حدود ۲۰ مستخدم در این شرکت مشغول بوسیله کار هستند. مقام های آتاری امیدوار هستند که سپس از اینکه خویشتن را از آستانه ی افلاس نجات دادند، نمایش ‎ی کنسولی جدید همراه با رمزارز اختصاصی بتواند دوباره برند آتاری را سر زبان ها بیندازد. استراتژی بازاریابی مسئولان آتاری بخاطر کنسول متاخر مبتنی بر جذب افرادی است که به دنبال تجربه ای نوستالوژیک از بازی های باستانی آتاری هستند.

درواقع، آتاری می خواهد با معرفی نسخه ی به روزتری از بازی های از قبیل Missile Command: Recharged چنین اقدامی را ارتکاب دهند. ازنظر نرخ کنسول، باید گفت که Atari VCS قرار است با برچسب ۳۹۰ دلاری عرضه شود که تقریبا بی آرامی بها با نسخه ی دیجیتالی پلی استیشن ۵ است.

آتاری کنسول VCS را بخاطر نمایش تو نوامبر برنامه ریزی کرده است. طرفداران می توانند برای پیش خرید این کنسول یک دسته ی مدرن گیمینگ یا یک قسمت قسمت کردن ی جوی استیک کلاسیک یا هر دو را سفارش دهند. گفتنی است که هرکدام از این کنترلرها ۶۰ دلار بها دارند.

از دیدگاه شما کاربران زومیت، انبازی آتاری با این طور اقداماتی می تواند مزه موفقیت را باردیگر بچشد و به روزهای اوجش بازگردد؟بیشتر بخوانید:تراشه کرین ۹۰۰۰ هواوی به پردازنده گرافیکی ۲۴ هسته ای فراهم استسونی با گستردن آپدیت های یواش افزاری، جهیز خنک کننده پلی استیشن 5 را بهترین تر می سازداینتل حصه ساخت حافظه های فلش NAND را با قیمت ۹ میلیارد دلار فروختعذرخواهی سونی به برهان سوءتفاهم پیش آمده درباره قابلیت ضبط صدای پلی استیشن 5اندازه گیری دمای تویی کنسول ایکس باکس سری ایکس با دوربین حرارت سنج
داخل یک کود انسان ایالت های متفاوت رأی خود به نامزدها را به صندوق ها می ریزند و در مرحله بعدی «میتینگ گزینندگان» یا «دانشکده الکترال» بوسیله طور یمین مهتر جمهور و کمک رئیس جمهور را انتخاب می کنند. به عبارت دیگر گرچه رأی دهندگان نام نامزدها را روی برگه های انتخاباتی می نویسند، اما در عمل رأی دهندگان در هر دهکده گروهی از گزینندگان یا الکتورها را گزینش می کنند. گزینشگران هر بطرف خانه هر نامزدی را که در آن بخانه برگشتن بیشترین رأی را آورده باشد، به عنوان برنده انتخاب می کنند ( هرچند درون موارد نادری این قاعده به هم خورده است).

شمار گزینشگران تو ولایت (به عبارت دیگر شمار آرای الکترال) هر ایالت اندازه مجموع تعداد نمایندگان آن ایالت درون کمیسیون نمایندگان ایالات متحده (که برحسب جمعیت گلچین می شود) به علاوه شمار سناتورهای آن بطرف خانه (هر ایالتی عاری توجه به جمعیت دو سناتور دارد) است.

حساب گزینشگران یا رأی های الکترال از ۵۵ رأی بخاطر دهکده پرجمعیت کالیفرنیا تا ۳ رأی بخاطر ۸ ایالت کمتر پری قرین دهکده هایورمونت، وایومینگ یا مونتانا  متفاوت است. واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا با این که بخانه برگشتن تراشیدن ۳ رای الکترال دارد.

فردی درنهایت به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود که به «عدد جادویی» ۲۷۰ رأی الکترال (اکثریت ۵۳۸ رای الکترال) را به دست آورد.

 ازآنجایی که انتخابات دومرحله ای است و نامزدی که اکثریت نسبی داخل هر ایالت را بوسیله دست آورد، همه آرای الکترال را از آن خود می کند، ممکن است شمار رأی های یک نامزد درمجموع در کشور بیشتر از رقیبش باشد، اما رقیبش که به ۲۷۰ رأی الکترال رسا است، برنده انتخابات شود. در انتخابات ۲۰۱۶ بااینکه مجموع آرای هیلاری کلینتون داخل سطح کشور سه میلیون بیشتر از آرای دونالد ترامپ بود، درنهایت ترامپ با کسب اکثریت ۳۰۴ رأی الکترال برنده انتخابات شد. زمان بندی انتخابات چگونه است؟

روز رأی گیری ۳ نوامبر (۱۳ آبان) است.

برخی از ایالت ها اذن رأی اعطا کردن زودرس و رأی دادن پستی را در روزهای پیش از ۳ نوامبر را می دهند.

بقیه کسانی که بوسیله این شیوه ها رأی نداده اند، داخل روز ۳ نوامبر (روز انتخابات) رأی هایشان را بوسیله قوطی ها می ریزند. محاسبه رأی های پستی نیز در اغلب قریه ها از همین روز شروع می شود، با پایان شمارش آرا نتایج اعلام بوسیله تدریج اخبار می شود.

راه اندازی هایی مانند خبرگزاری آسوشیتدپرس تو شب انتخابات کنار بنیاد آنالیز رأی های تا آن هنگام شمرده شده، مجموع کچل آرا و فاصله میان نامزدها پیش بینی می کنند.

معمولاً در ساعات اولیه بامداد روز بعد از انتخابات داوخواه بازنده شکست خویشتن را می پذیرد و برنده بخاطر همگی نمایان می شود. بقیه کارهایی که پس ازآن انجام می شود، روندی صوری و فرمالیته است.

حتی اگر تر انتخابات درون همان شب علنی شود، مقامات محلی بوسیله اهمیت دادن رأی ها ادامه می دهند و نتایج را برای مقام ایالتی می فرستند. آن ها نیز نتایج را تأیید می کنند و آن را بخاطر مقامات فدرال می فرستند.

اگر اعتراضی بوسیله قضیه انتخابات در هر ایالت انجام شود، مقامات آن بخانه برگشتن باید آن را تا ۸ دسامبر (۱۸ آذر) محلول وفصل کنند. تو جاهل این عارض بر ماخذ قوانین فدرال، کنگره آمریکا می تواند از پذیرش رأی های الکترال آن خانه دادن خودداری درنگ.

همان طور که گفته شد مردم بوسیله طور یمین رئیس جمهور را انتخاب نمی کند و درواقع گزینندگان یا الکتورهایی را انتخاب می کنند که نماینده گزینش آن ها هستند. بخاطر مثال، چنانچه واحد فشار هوا بایدن اکثریت آرای مردم در یالت میشیگان را به مشت آورد، همه ۱۶ رأی الکترال این قریه نصیب او می شود. این گزینندگان یا الکتورها در روز ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) درون مجمع گزینندگان (کالج الکترال) هر روستا در ساختمانی مجلس نمایندگان ایالتی دیدار می کنند و رأی های خودشان را به نامزدهای نم برای مهتر جمهوری (و معاون رئیس جمهویر) در آن بخانه برگشتن می دهند.

درنهایت تو روز ۲۰ ژانویه (شروع بهمن) یا اگر این روز یکشنبه باشد، در روز ۲۱ ژانویه دوره رئیس جمهور پیشین به خاتمه می رسد و رئیس جمهور جدید سوگند خوردن یاد می نرم.
اپل دقایقی پیش طی مراسم خود که خاص بوسیله رونمایی از آیفون های جدید این کمپانی داشت، شارژر مغناطیسی جدید خویشتن را با عنوان MagSafe رونمایی کرد. پیش از این شارژر MagSafe به نشانی شارژر مک بوک های اپل به همراه این گجت ها دراختیار خریداران استراحت می گرفت. اپل با معرفی مک بوک های جدید تو سال ۲۰۱۶، شارژرهای سری  MagSafe را از زده خارج کرد و از درگاه USB-C بوسیله عنوان پورت شارژ مصرف کرد. 

ساختار شارژر MagSafe برای مک بوک های اپل به گونه ای حیات که در صورت کشیده شدن سیم، کابل به صبر از بدنه ی لپ تاپ جدا می شد و در اینصورت آسیبی به درگاه خواه کابل شارژر دانا نمی شد. البته محصولات سری MagSafe را نمی نبوغ محدود به شارژر خواند؛ از یکسره ی این محصولات جانبی باید به کیف مغناطیسی بخاطر کارت های بانکی رمز کرد که به عارض مغناطیسی به پشت مک بوک می چسبد. همچنین باید بوسیله چهارچوب مخصوصی اشاره کرد که تمام سطح نمایشگر و پشت گوشی را پوشش می دهد و فقط می نبوغ ازطریق یک شیار، ساعت را مشاهده کرد. 

مقاله های مرتبط:آیفون ۱۲ اپل رونمایی شدآیفون ۱۲ پرو و آیفون 12 پرو مکس اپل معرفی شدند

شارژر MagSafe برای آیفون های سری ۱۲ اپل ازطریق اتصال درگاه این گوشی های هوشمند را شارژ نمی کنند، بلکه به عنوان یک شارژر مغناطیسی ایفای نقش می کند که بوسیله استراحت درون زمان اتصال به تعاقب گوشی وصل شده و می تواند آیفون را شارژ کند. براساس اطلاعات عرضه شده، همکاری های سازنده ی لوازم جانبی همچنین قادر خواهند حیات تا با استفاده از حجم MagSafe، لوازم جانبی را برای گوشی های آیفون ها راهی بازار کنند. بلکین بوسیله عنوان یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی اعلام کرده که داخل آینده ی نزدیک رخت جانبی این سری را راهی بازار خواهد کرد. 

شارژرهای MagSafe داخل قالب دو شارژر ۱۵ واتی MageSafe Duo Charger برای شارژ شایسته کردن اپل واچ و آیفون ها و شارژر MagSafe iPhone برای شارژ بی سیم آیفون راهی بازار خواهد شد. براساس معلومات نمایش شده، شارژر بی سیم MageSafe iPhone با برچسب قیمت ۳۹.۹۹ دلاری راهی بازار خواهد شد. بیشتر بخوانید:جمع بندی رویداد Hi, Speed اپلوالپیپرهای آیفون ۱۲ را از اینجا دانلود کنیدنگاهی به تغییرات نرخ سهام اپل و ورایزن داخل جریان برگزاری رویداد Hi, Speedبا لوازم جانبی آیفون ۱۲ و آیفون 12 پرو آشنا شویداپل سودا شارژر ۲۰ وات USB-C را آغاز کرد
چند روز پیش، ریلمی رویدادی جدید با اشتهار «جهش بوسیله اولاد بعد» (Leap To Next Gen) برگزار کرد و در آن، رونمایی چند میوه جدید را شاهد بودیم. در بین محصولات معرفی شده ی ریلمی، بادز ایر پرو (Realme Buds Air Pro) و بادز وایرلس پرو (Buds Wireless Pro)، هدفون های بی سیم جدید، به چشم می خورند که از فناوری حذف نویز فعال (Active Noise Cancellatio) پشتیبانی می کنند. ریلمی بادز ایر پرو

تا پیش از برگزاری رویداد «تشنج به سلاله بعد»، ریلمی سه هدفون بی سیم استریو (TWS) داشت که با صیت های بادز ایر و بادز ایر نئو و بادز کیو شناخته می شوند. بنابراین، بادز ایر پرو نوع کاملا جدیدی از هدفون های ریلمی بوسیله حساب نمی آید؛ بااین حال، نخستین هدفون تمام بی سیم استریو ریلمی است که از فناوری حذف نویز فعال موسوم به ANC پشتیبانی می کند تا صداهای اضافی هوا را بگیرد و تجربه ی غوطه ورکننده ای از پخش محتوای صوتی را ارائه دهد.

ریلمی می گوید هدفون بادز ایر پرو فناوری حذف نویز فعال را تا سقف ۳۵ دسی بل ارائه می یواش و بخاطر دستیابی بوسیله این فناوری، تکیه گاه پیاده شدن دو میکروفون است که خودِ این باهم اتحاد کردن آن ها را میکروفون فیدبک (FeedBack Microphone) و میکروفون فیدفوروارد (FeedForward Microphone) می نامد. دو میکروفون یادشده وظیفه سندیت جمع آوری صدای بیرون و درون گوش و سپس تولید امواج ویژه ی لحن برای حذف اثر آن ها است.

بااین همه، اگر انتظار دارید درون محیط بیرون بدوید خواه فعالیت های ورزشی دیگر انجام دهید، بهتر است حتما صدای محیط را غصه بشنوید. درون این حالت، قابلیت حذف نویز کوشا به دردتان نمی خورد. ریلمی با بینش به این موضوع، قابلیتی با عنوان حالت شفافیت (Transparency Mode) در بادز ایر پرو جای داده است که امکان می دهد صدای هوا را بشنوید و از اتفاقات صورت داده در هوا اطراف متوجه باشید.



به علاوه بخاطر بی پرده ترشدن صدای شما برای مخاطبتان، قابلیتی با عنوان حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation خواه ENC) ارائه می شود که سروصدای هوا را کاهش می دهد.  ریلمی می گوید هدفون تمام بی سیم بادز ایر پرو به تراشه ی سفارشی S1 حاضر است و حالتی بهبودیافته با صیت Game Mode برای تجربه ی بازی های ویدئویی دارد. Game Mode باعث می شود این هدفون مقیاس تأخیر پخش صوت را به ۹۴ میلی ثانیه کاهش دهد.

طبق گفته ی ریلمی، هریک از دو هدفون بادز ایر پرو درایوری ۱۰ میلی متری با عنوان Bass Boost Driver دارند و وزنشان به پنج گرم می رسد. درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم که حجم باتری هریک از این هدفون ها چقدر است؛ بااین حال، وزن کیس شارژ بادز ایر پرو ۳۹٫۵ گرم و بوسیله باتری ۴۸۶ میلی آمپرساعتی مجهز است. طبق گفته ی ریلمی، کیس ذکرشده می تواند با دنج بودن ANC تا ۲۵ زمانه و با روشن بودن آن ۱۹ شایسته کردن شارژدهی نرم. کیس بادز ایر پرو از فناوری شاژ سریع پشتیبانی می کند؛ بدین ترتیب، وقتی شارژِ کیس کامل شد، می توانید با ۱۰ دقیقه شارژ به سه شایسته کردن مداوم پخش موسیقی دست رک کنید و کیس در یک شایسته کردن کاملا شارژ می شود.



همچون بسیاری دیگر از هدفون های تمام بی سیم استریو بازار، ریلمی بادز ایر پرو از امر های کنترلی لمسی پشتیبانی می کند و می توان رخصت صوتی همچنین به آن داد. به علاوه ابتدایی بار در سری بادز ایر، هدفون های جدید ریلمی از سَری های سیلیکونی برخوردار هستند تا قابلیت حذف نویز غیرفعال (Passive noise cancellationn) نمایش شود. دیگر مشخصه های بادز ایر پرو عبارت اند از: Smart Wear Detection، بلوتوث ۵، Google Fast Pair، پایداری دربرابر نفوذ آب IPX4 (صرفا خود هدفون) و توان Bass Boost Mode (برای بیس بیشتر). گفتنی است بادز ایر پرو فناوری شارژ بی سیم ندارد  و ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهربانی ۱۳۹۹) درون رنگ های مشکی و سفید با قیمت ۴،۹۹۹ روپیه (۷۰ دلار) به بازار عرضه می شود. ریلمی بادز وایرلس پرو



بادز وایرلس پرو دومین هدفون توگوشی بی سیم استریو متاخر ریلمی محسوب می شود که درمقایسه با بادز وایرلس تغییراتی بوسیله خود دیده است. یکی از تغییرات مهم، این است که ریلمی بادز وایرلس پرو از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می نرم. این هدفون که درون گروه ی هدفون های دورگردنی (نک جریان هوا) جای می گیرد، از کدک LDAC پشتیبانی و امکان استریم ازطریق بلوتوث را تا حداکثر ۹۹۰ کیلوبایت برثانیه ارائه می درنگ.



یکی دیگر از توان های جدید بادز وایرلس پرو جابه جایی سریع تو بین دستگاه های مقصد است. با دو بار کلیک روی دکمه ی چندکاره ی هدفون می توانید تو بین دو دستگاه همواره به آن جابه جا شوید. ریلمی بادز وایرلس پرو درایورهایی ۱۳٫۶ میلی متری دارد و با استفاده از قابلیت Gaming Mode تأخیرش به ۱۱۹ میلی ثانیه می رسد.

هدفون بادز وایرلس از قلابی پلاستیکی بخاطر گوش بهره مند بود؛ بااین حال، مدل متاخر از این قلاب بهره نمی برد. این هدفون باتری ۱۶۰ میلی آمپرساعتی دارد که درصورت فعال بودن حذف نویز، حداکثر ۱۶ زمانه و در صورت غیرفعال وجود داشتن آن، ۲۲ ساعت موسیقی پخش می کند.



هریک از دو هدفون ریلمی بادز وایرلس پرو ۳۳ گرم وزن دارند، از گواهی ضدآب IPX4 استفاده می کنند. ناگفته نماند هدفون بادز وایرلس پرو همچون بادز ایر پرو از فناوری حذف نویز محیطی و قابلیت Bass Boost Mode روزی مند است. استعداد Bass Boost Mode را می توان ازطریق اپلیکیشن Realme Link فعال کرد. بادز وایرلس پرو از نمونه بلوتوث ۵ پشتیبانی می کند و از ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) داخل دو رنگ جزیی زرد و سبز به بها ۳،۹۹۹ روپیه (۵۵ دلار) به راسته عرضه می شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی هدفون های جدید ریلمی چیست؟

تصویر پا بر جا مقاله هدفون ریلمی بادز ایر پرو را علامت می دهد.بیشتر بخوانید:بهترین هدفون های ورزشی و خصوصی دویدناپل خرید محصولات صوتی برندهای دیگر را در فروشگاه هایش راکد کردپوستر محصولات جدید ریلمی بخاطر رویداد فردا منتشر شداوپو نیز به جمع سازندگان تلویزیون هوشمند می پیوندداین احتمالا طراحی نهایی ایرپادز استودیو اپل است
براساس مبصر ترین پژوهش درباره ی علائم عصبی بیماران کووید ۱۹ در جهیز بیمارستانی آمریکا، تقریبا در یک سوم از بیماران بستری کووید ۱۹، علائمی از اختلال مغزی دیده شد. این علائم از گیجی تا هذیان گویی و خاصیت نشان ندادن جابجا شده هستند. ناگفته نماند نتایج بهبودی بیماران کووید ۱۹ که به عارضه ی مغزی دستخوش شدند، چندان خرسند بخش نیست. پژوهشگران با مطالعه سوابق ۵۰۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ بستری تو بیمارستان از ۵ مارس تا ۶ اوریل در ۱۰ بیمارستان در منطقه ی شیکاگو بوسیله این نتایج رسیدند. مدت بستری بیماران مبتلا به عارضه ی مغزی سه موافق بیشتر از بیماران بدون وقوع ی کووید ۱۹ وجود.

به گفته ی دکتر ایگو کورالنیک، مؤلف ارشد مقاله، تنها ۳۲ درصد از بیماران مبتلا به اختلال مغزی پس از مرخصی فعالیت های روزانه مثل آشپزی و پرداخت قبوض را می توانستند ایفا دهند. درمقابل، ۸۹ درصد از بیماران بدون عارضه ی مغزی کارهای خویشتن را پس از مرخصی می توانستند مدیریت کنند. ذکر این نکته لازم است که نرخ مرگ و میر بیماران مبتلا بوسیله اختلال مغزی (اصطلاح پزشکی انسفالوپاتی) هفت برابر بیشتر از بیماران عادی حیات. دکتر کورالنیک می گوید:اختلال مغزی یا انسفالوپاتی کلمه متداولی برای خلق کردن مشکل داخل مغز است. این تعریف می تواند مشکلاتی در حواس و تمرکز، از بین عدول کردن حافظه ی کوتاه مدت و واکنش نشان ندادن یا رخوت را شامل شود. انسفالوپاتوی رابطه ی مستقیمی با پیامدهای بلای ناگهانی ازجمله نحوه ی حراست از خود پس از ترخیص از بیمارستان و نرخ مرگ و میر دارد.

پژوهشگران هنوز علت انسفالوپاتی مغزی را شناسایی نکردند که همراه با بیماری های دیگر رخ می دهد. این عارضه به ویژه درون افراد سالمند می تواند به دلیل مشکلاتی دیگری متشابه ناراحتی و آثار منفی بر گردش خون عارض دهد. شواهد کمی مبنی بر حمله ی مستقیم ویروس کرونا به مغز بود دارد و به باور ی اغلب کارشناسان، عوارض عصبی می توانند براثر تاثیر سیستم ایمنی و التهاب رخ دهند که اغلب اوقات بر پیکر ها و همین طور مغز تأثیر می گذارند. طبیب سرنا اسپودیچ، حامی عصب شناسی جهانی و عفونت های عصبی از دانشکده ی پزشکی ییل، دراین باره می گوید: برابر استیناف های جدید، انسفالوپاتی بیمارستانی یکی از معیارهای تأثیرگذار بر بهبودنیافتن بیمار است. همچنین، این یافته علامت می دهد بیماران مبتلا به عارضه ی مغزی درون بیمارستان بوسیله نظارت پس از ترخیص خواه توانبخشی قلبی احتیاج دارند.

در پژوهشی، ۱۶۲ بیمار مبتلا به انسفالوپاتی در گروه مردان معمر صبر و سوابقی متشابه اختلال عصبی، سرطان، بلای ناگهانی قلبی، بیماری کلیوی مزمن، دیابت، کلسترول زیاد، نارسایی قلبی، فشارخون زیاد و مصرف فراوان سیگار داشتند. ابراز اختلال مغزی، تنها مشکل بیماران نبود. روی بی آرامی رفته، ۸۲ درصد از بیماران بستری علائم خشمناک را در طول رنجور ابراز داده بودند. بیشترین مشکلات عصبی از چروک و اسپانیا گزارش شدند؛ اما به گفته ی پژوهشگران، دلیل این قضیه می تواند معیارهای ژنتیکی باشد. طبیب آویندرا نات، سرپرست بخش عفونت های جهیز عصبی مؤسسه ی ملی سکته و اختلال های عصبی، اعتقاد دارد:این پژوهش اهمیت زیادی دارد؛ زیرا مشکلات خشمناک ناشی از عفونت به وفور عارض می دهند و تو بسیاری از موارد ثابت قدم هستند؛ اما توجه کافی به آن ها نشده است.مقاله های مرتبط:ویروس کرونا چگونه به مغز حمله می کند؟هشدار درمورد ابراز اختلالات مغزی اکید تو افرادی که علائم خفیف کرونا را نشان می دهند

از میان علائم عصبی، درد عضلانی تقریبا در ۴۵ درصد از بیماران و سردرد در ۳۸ درصد آن ها گزارش شد. نزدیک به ۳۰ درصد از بیماران مشکلاتی مثل گیجی را تجربه کردند و درصد های کمتری غم دچار اختلال در ذائقه و چشایی شدند. به طورکلی، بیماران جوان برنده علائم خشمناک متعددی ابراز دادند؛ اما هیچ کدام عارضه ی انسفالوپاتی نداشتند؛ زیرا این تصادم بیشتر داخل افراد مسن متداول است. براساس ظن پژوهشگران، افراد جوان نم بیشتر به انگیزه علائمی مانند درد عضلات یا سردرد تو بیمارستان رنجور می شود خواه پزشکان بیشتر به علائم عصبی افراد جوان توجه می کنند؛ چون کمتر سراسیمه خطرهای تنفسی آن ها هستند.

نزدیک یک چهارم از بیماران دچار مشکل تنفسی شدید شدند؛ بوسیله طوری که به ونتیلاتور نیاز پیدا کردند. همچنین، اغلب بیماران درمانگاه یادبود شیکاگو جوانان سیاه پوست بودند و سوابق پزشکی و بیماری داشتند. باتوجه به علائم عصبی، بهتر است بیماران پس از ترخیص نیز زیرنظر محافظت پزشکی قرار گیرند. طبیب ناث می گوید:یافتن علائم متفاوت بین بیمارستان های مختلف جالب، اما سراسیمه کننده است و می تواند چونی تداوی را عرشه تأثیر فراغت دهد؛ درنتیجه بیمارانی که در بیمارستان بستری می شوند، به تداوی و مراقبت ویژه ای نیاز دارند که درحال فراهم داخل اغلب مناطق فراهم حلق.بیشتر بخوانید:تفاوت سرماخوردگی، آنفلوانزا، آلرژی های فصلی و کووید ۱۹ در چیست؟همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۵ مهر ۹۹]تفاوت ها و شباهت های کرونا و آنفولانزاموفقیت آمیزبودن واکسن کووید ۱۹ به چه معنا است؟نوبل پزشکی ۲۰۲۰ به کاشفان ویروس هپاتیت C رسید
به گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا در حساب کاربری اش تو توییتر نوشت: «دنیا نظاره گر فرآیند انتخاباتی در آمریکا است. آمریکا در امر خود فرومانده است؛ اقتصاد و سیاست تویی محور رقابت ها و محاکمه خارجی در حاشیه است. اذن ندهیم غلبه گفتمان ایران هراسی علت شود که مقیاس دشمنی با ایران محور هم چشمی داخل مملکت سیاست اجنبی شود.»
پس از انتظارهای فراوان، درنهایت دو باهم اتحاد کردن سونی و مایکروسافت ارج کنسول های دوده نهمی خود را نمودار کردند. بااین حال، تنها قیمت دو مقیاس پلی استیشن ۵ و کنسول های ایکس باکس سری اس و سری ایکس نبود که اعلام شد و توضیحاتی درباره ی فدایی از لوازم جانبی شبیه کارت های حافظه برای کنسول های نسل مربوط باینده ردموند ی ها نمایش شد. صدای زیر مردانه می رود حافظه ی جانبی ایکس باکس قبیله سپس در قالب کارتی کوچک عرضه شود و قیمتش ۲۱۹.۹۹ دلار باشد. شرکت سیگیت که مقرری ی طراحی و عرضه حافظه SSDرا به عهده دارد، به لطافت توضیحاتی درباره ی فردی های آن ارائه داده است.

در درجه ی شروع همان طورکه از قبل هم مشخص بود، مقام های سیگیت تشریح دادند که معماری و فردی های این ذهن ی جانبی کاملا با SSD داخل کنسول های مایکروسافت یکسان است و تفاوتی بین این دو وجود ندارد. همین قضیه بی آرامی باعث می شود با گمارش بازی ها روی کارت های حافظه بتوانید درکنار لذت بردن از بارگذاری (لودینگ) بسیار سریع، از فردی هایی قرین Quick Resume بخاطر ادخال آنی به ورزش ها نیز استفاده کنید.

مقام های سیگیت ادامه می دهند که استفاده از کارت های ذهن بیش ساده است و استفاده از مفروضات موجود درون ذهن نیز، عزب پس از چند ثانیه برای کاربر مهیا می شود. تو توضیح ویژه ی Hot Swap همچنین گفته شده است که کاربر برای واردکردن و خارج آوردن کارت ها، بوسیله هیچگاه وجه به تسکین کردن کنسول نیازی ندارد و می تواند در زمان فعالیت کنسول غم این فرمان را ارتکاب دهد.

درعین حال، کارت های حافظه به اسلوب ای با سخت ابزار کنسول ربط قائم نمی کنند که به کاربر دستور دهند عزب روی یک ایکس باکس از آن استفاده کند؛ بلکه کاربر می تواند آزادانه از آن ها روی هر کنسولی استفاده کند. این ویژگی آزادی اجرا بیشتری به کاربران ایکس باکس می دهد و آن ها می توانند کامل ورزش های خود را روی کارت ذهن های یک ترابایتی گمارش کنند و تنها با وحدت کارت حافظه به کنسول های دیگر و ورود به اکانت ایکس باکس لایو (Xbox Live) بازی های خود را امتداد دهند.مقاله های مرتبط:ظرفیت بازی های ایکس باکس سری اس احتمالا ۳۰ درصد کمتر از ایکس باکس سری ایکس استچرا سونی و مایکروسافت تبلیغات متقاعدکننده ای برای کنسول های جدید خویشتن نداشته اند؟

همان طورکه پیش از این اندوه اخبار شده بود، ایکس باکس سری ایکس اجازه ی استفاده از حافظه های اکسترنال دیگر را هم می دهد؛ ولی بخاطر انتصاب و تجربه ی ورزش های دوده بعد، عزب باید از همین حافظه های مخصوص سیگیت استعمال کرد. بنابراین، اگر HDDیا SSD دیگری را بوسیله کنسول بازی وصل کنید، می توانید از آن فقط بخاطر بازی کردن آثار سه نسل قبلی (ایکس باکس اوریجینال و ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان) استعمال کنید یا آثار نسل بعد را بدون نبوغ بازی کردن روی آن ذخیره کنید. باوجوداین بخاطر استفاده از بازی های نسل بعد، باید آن ها را به SSD داخل کنسول خواه حافظه ی جانبی سیگیت نقل مکان کنید.بیشتر بخوانید:ویندوز XP تمی شبیه بوسیله رابط کاربری مک داشته استمایکروسافت مجوز انحصاری استاندارد زبانی GPT-3 را از OpenAI دریافت کردمایکروسافت درون سال ۲۰۲۱ نسخه ای مستقل از آفیس را عرضه می کندسورس کد ویندوز XP مایکروسافت نمودار شدجمع بندی عادات ایگنایت 2020 مایکروسافت
پیش تر در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹)، رسانه ها درون گزارشی اعلام کردند پشتیبانی از جهیز عامل ویندور ۱۰ مایکروسافت به زبان برنامه نویسی سوییفت (Swift) اضافه می شود. رسانه ها در آن زمان گفتند چند ماه تا اضافه شدن پشتیبانی از این زبان پروگرام نویسی به ویندوز ۱۰ بور باقی است. توسعه دهندگان پروژه ی سوئیفت روز گذشته به منظور عقب انداختن فرایند توسعه ی نسخه ی ویندوزی سوئیفت (Swift on Windows)، ایمیج های کلکسیون وسایل سوئیفت را بخاطر دانلود دردسترس قرار دادند. این ایمیج ها حاوی ابزارهای موردنیاز برای پیدایش و اجرای کد سوئیفت روی ویندوز هستند. با مراجعه بهاین لینک، می توانید آموزش متد اندازی فضا توسعه ی سوئیفت در ویندوز را مشاهده کنید. 

اگر کاربر جدید سوئیفت هستید، حتما سری بهاین لینک بزنید تا با این تعبیر برنامه نویسی آشنایی روبرو کنید. لینک یادشده در زمانی کندرو محبوب ترین مفاهیم و قابلیت های سوئیفت را به شما یاد می دهد. قدم نخست برای نصب و استفاده از سویفت، دانلود کامپایلر و دیگر ابزارهای موردنیاز آن است. با مراجعه به این لینک، می توانید به لینک های دانلود دسترسی نمودار کنید. در جهیز عامل مک، مسیر پیش تخیل برای دانلود مجموعه ابزار، Library/Developer/Toolchains/ و درون سیستم عامل ویندوز، SystemDrive%\Library\Developer\Toolchains% است. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟بیشتر بخوانید:تسلا کارخانه تولید کاتد تأسیس می کندپروژه ی توسعه ابرهای هولوگرافیک؛ موضوع تحقیقات بعد اینده مایکروسافتمدیرعامل انویدیا چگونه شرکتش را بوسیله ارشد ترین بازیگر صنعتی شقه هادی آمریکا تبدیل کرد؟ایلان ماسک: تولید خودروی برقی با باتری دوده جدید و بها ۲۵ هزار دلار در اجازه کار تسلا استتسلا سلول باتری «عاری تب» بخاطر خودروهای الکتریکی معرفی کرد