MDF آریا

ASASASانبازیHAROOOONHAROOOONHAROOOON های بسیاری در دنیای فناوری مشغول هستند اما اکثر آن ها نامی نمی شوند؛ زیرا هنوز نتوانسته اند به تعداد شایان توجهی مصرف کننده داشته باشند. اما تو این میان شرکت هایی هستند که فیروز می شوند ظرف مدت زمان مشخصی، به توفیق برسند. یکی از آن ها، سازنده ی محصولات فناوری هواوی است که توانسته افراد زیادی را از بکلی دنیا به برند خود جذب کند. به تازگی گزارشی درباره هواوی و چند شرکت عظیم فناوری دیگر منتشر شده است که داده ها جالبی به ما منتقل می یواش.

ممکن است این مسئله بخاطر کسانی که میدان مایه های بی سیم را دنبال می کنند خواه فقره آن ها بوسیله این مدخل از دنیای فناوری مرتبط می شود تعجب آور نباشد؛ ولی باید بگوییم می توان هواوی را خلاق ترین همدستی درون زمینه تولید محصولات بی سیم نامید. هر سال پس از معرفی اعضای متاخر خانواده ی سری Mate این شرکت، عموما این دستگاه ها از برترین تلفن های هوشمند مبتنی بر فناوری در گیتی شناخته می شوند؛ این خود نشان دهنده ی موفقیت هواوی تو بوسیله روزرسانی مداوم دستگاه های هوشمند است.

بااین حال تراش های قدرتمند ۵ نانومتری که برای سری Mate 40 ساخته شده بودند، به دلیل تحریم اقتصادی هواوی توسط دولت ایالات متحده آمریکا، نمی توانند به دست این باهم اتحاد کردن برسند. اگر این خراش ها با استفاده از فناوری آمریکایی تولید شوند، سازندگانی مانند TSMC از فروش بدون مجوز تراش های پیشرفته به هواوی منع می شوند.

بر زمینه گزارش صنعتی South China Morning Post، هواوی از اول سال تا خاتمه ماه اکتبر، ۸۶۰۷ پتنت جدید مربوط به فناوری بی سیم ثبت کرده است. این آمار، غول فناوری چینی را درون صدر فهرست، یعنی اعلی از کوالکام قرار می دهد. این شرکت کالیفرنیایی داخل بازه ی زمانی شبیه بین ژانویه و اکتبر موفق به ثبت ۵۸۰۷ پتنت شده است. یکی دیگر از انبازی های تولیدکننده چینی بوسیله نام اوپو با ثبت ۵۳۵۳ پتنت در جایگاه سوم قرار دارد. داده های موجود درون این فهرست توسط بانک مفروضات incoPatارائه شده است که دکه مرکزی آن داخل پکن صبر دارد.



بر اساس اطلاعات incoPat، گره و ایالات متحده آمریکا با ۳۲ درصد سهم از همگی ی پتنت های منتشرشده از ژانویه تا اکتبر، پیش قدم بودند. پس از آن ها ژاپن با ۱۵ درصد و اضطرار جنوبی با ۷ درصد قرار دارند. این همکاری می گوید اطلاعاتی که برای بوسیله مشت آوردن آمار نهایی استفاده می کند، کنار اساس پرونده ی پتنت های ارتباطات بی سیم است که دردسترس عموم راحتی دارد. این پرونده ها دربرگیرنده پتنت های مربوط بوسیله فناوری 5G نیز می شود. داخل گزارش incoPat نوشته شده است:بوسیله عنوان یک حوزه کلیدی داخل ارتباطات مدرن، فناوری شبکه ارتباطات بی سیم همیشه سرنوشت متجاوز مهمی در فرایند جستجو و توسعه 5G بوده است. با هم چشمی فعلی موجود و وضعیت جهانی سازی، فناوری شبکه ی ارتباطات بی سیم تو حال تحول شدن بوسیله یک برگزینی رادیکال استراتژیک برای همکاری ها است.

اینترنت 5G نسل بعدی وحدت بی سیم است و کشورهایی که آن را کنترل می کنند، ازلحاظ اقتصادی دارای مزیت هستند. بوسیله همین دلیل، در ماه جون وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا با دیدن نوآوری هواوی و احتمال عقب ماندن در این مشق ی نفسگیر، این مشارکت را تحریم اقتصادی کرد. البته اکنون باهم اتحاد کردن های فناوری آمریکایی مشروع بوسیله همکاری با هواوی برای کمک بوسیله ساختن استانداردهای جهانی 5G هستند. ایالات متحده آمریکا بیم آن داشت که داخل صورت عدم حضور داخل جلسات مشارکت هواوی، از این تصادم پشت بیفتد.مقاله های مرتبط:مطالعه نمو و رله کنونی هواوی در دنیای فناوریسرمایه گذاری درون بخش استفهام و ترقی راز ترفیع های اخیر هواوی است

هواوی نیز در دستیار به 3GPP برای تمهید استانداردهای 5 G G پیشرو. است (3GPP پروژه باهم اتحاد کردن نسل) ۳ اصطلاحی است که محتوی دایره های استانداردی می شود که به خلق کردن پروتکل هایی برای مخابرات تلفن همراه معاون می. کنند پس ازآن از هواوی، اریکسون و کوالکام بیشترین کمک را به 3GPP برای استانداردهای 5G می. کنند طبق SCMP، امسال 3GPP مجموعه استانداردهای بعدی خود را برای 5G تکمیل کرد که شامل برنامه های احتمالی برای 5G می. شود از این برنامه های می توان به رانندگی خودکار، کارخانه های هوشمند و جراحی از متد دور اشاره.

کرد داخل اوایل ماه جاری، وزارت صنعتی و فناوری داده ها (چروک) MIIT گفت این کشور درون سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۷۰۰ هزار ایستگاه پایه احداث کرده و هدف اصلی آن رسیدن بوسیله نما ۵۰۰ هزاره برای کل سال. است هواوی به نشانی پیشروترین تأمین کننده تجهیزات شبکه در جهان، تأمین کننده مهم ایستگاه های پایه 5G. است درواقع، گزارش های منتشرشده مدال می دهد هواوی امسال جایگزین اریکسون خواهد شد تا تو صدر سیاهه رله های پایه G 5 G. صبر بگیرد هوی می رود اریکسون تسهیم بازار خود را از ۳۰ درصد در سال گذشته به ۲۶٫۵ درصد درون سال ۲۰۲۰. کاهش دهد از طرف دیگر، هواوی باید تماشایی افزایش سهم ایستگاه G محور 5 G خود از ۲۷٫۵ درصد تو سال ۲۰۱۹ به ۲۸٫۵ درصد داخل.

سال ساری باشد نظر شما کاربران زومیت درباره ی فعالیت های فراخ هواوی با وجود فشارهای اقتصادی نصیب و قسمت آمریکا چیست؟ به نظر شما آیا این باهم اتحاد کردن می تواند مشابه گذشته و عاری محدودیت، قطعات مورد حاجت خویشتن را از شریک های آمریکایی:تهیه کند؟بیشتر بخوانید چرا مصرف از پلتفرم Unreal Engine داخل صنعت خودرو رواج خواهد یافت؟رونمایی رایانه رومیزی MateStation B515 هواوی با پردازنده سری ۴۰۰۰ شرکت AMDانتقاد گوگل، فیسبوک و توییتر از قاعده جدید پاکستان بخاطر سانسور محتوای دیجیتالیپلتفرم Maxine؛ راه جدید انویدیا بخاطر ابداع تبدیل درون تماس های ویدئوییرویداد آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات جدید این شریک شدن در ایران
  • ۹۹/۰۹/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی