MDF آریا

AتیونرGHAROOOON کارلکس سال گذشته یکی از دوست داشتنی ترین نسخه های تیونینگ شده از مرسدس بنز ایکس کلاس را به ارائه گذاشت که قیمت بسیار بالای ۱۱۶ هزار دلاری نیز برای آن تعیین شده وجود. اینک کان دیزاین تصمیم گرفته است با رونمایی از نسخه ی خاصی ایکس کلاس، عنوان جذاب ترین مدل X کلاس را از آن خود کند. قیمت این خودروی از جنس فرمان راست، ۶۸ هزار دلار تعیین شده است. در بخش فنی این پیکاپ آلمانی از یک پیشرانه ی ۳ لیتری V6 دیزلی استفاده شده است که توانایی تولید ۲۵۴ اسب بخار غلبه و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گشتاور پیشرانه با استفاده از یک قوطی دنده ی ۷ سرعته ی خودکار بوسیله هر دو محور انتقال ظاهر می درنگ. 

مقاله های مرتبط:مرسدس بنز X کلاس با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شدمرسدس X کلاس با تیونینگ کارلکس دیزاین؛ نهایت وانت 6×6

هویدا این خودرو کاملا متفاوت با نسخه های عادی مرسدس بنز X کلاس است. کان دیزاین یک جلوپنجره ی اسپرت مشکی به سبک خودروهای AMGبا خطوط عمودی روی این میزان نصب کرده است. طراحی سپرها همچنین دستخوش تغییراتی شده اند. کان دیزاین در گلگیرها همچنین تغییراتی خلق کردن کرده تا بتوانند رینگ های مبصر ۲۲ اینچی را درون خویشتن جای دهند. این رینگ ها در رنگ مشکی نیز قابل انتخاب هستند. در انتهای تغییرات اجنبی خودرو نیز بایستی به نصب شیشه های آکوستیک دودی اشاره کرد. 



تو اتاقک X کلاس کان دیزاین از چرم با کیفیت مشکی رنگ جزیی با دوخت های قرمز استعمال شده است. این چرم در همه جای صندلی ها، داشبورد، رودری ها و کنسول مرکزی دیده می شود. روکش صندلی ها تو این خودرو دارای علامت تیونر همچنین هستند. گرچه مرسدس بنز X کلاس روی پلتفرم نیسان ناوارا مصنوع شده اما آپشن های بیشتری بخاطر آن قابل وصیت است که از بین آن ها می قابلیت به سیستم صوتی حرفه ای با ۸ بلندگو، انتظام برقی برای صندلی های جلو، گرمکن صندلی های جلو، جهیز رهیاب ماهواره ای، بلوتوث، رادیوی دیجیتال، کروز کنترل، چراغ های احساساتی به نور، حسگر بارش و حسگر پارک رمز کرد.

 بیشتر بخوانید:تویوتا لندکروزر نامیب؛ خودرویی اختصاص برای آفریقابی ام و آلپینا B3 استیشن رونمایی شدمرسدس AMG GT 63 S S با تیونینگ پوزایدون معرفی شدخودرو مفهومی ویژن مرسدس سیمپلکس رونمایی شدمرسدس بنز ویژن EQS مفهومی معرفی
  • ۹۸/۰۶/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی