MDF آریا

به گزارش ایرنا، بانک ملی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد: در این متد ابتدا مخاطب در قالب یک محک تلویزیونی در حال پرونده قرار محزون و به وی عنوان می شود که با عنایت به برنده شدن جایزه مسابقه، بخاطر اثبات مالکیت خط تلفن همراه و امکان دریافت جایزه، مشخصات شناسنامه ای برنده مورد نیاز است.

کلاهبردار پس از قبض اطلاعات، اقدام به ثبت نام تو سامانه های بانکی از جمله «بام» کرده و پس از ارسال کد فعالسازی از لفظ بانک برای مشتری، به طریق متنوع و استفاده از زبان فریبکارانه، این کد را از مشتری اخذ و داخل ادامه از حساب های وی شعاع استفاده می درنگ.

در این وضع بخاطر فراخوانی اعتماد مشتری، ضمن استفاده از اسامی شخصیت های دیپلماتیک و هنری کشور به عنوان مهمان برنامه، غالباً این رابطه ها با در نظر گرفتن مقتضیات زمان صورت می پذیرد.

در حال حاضر تماس های کلاهبرداران نزدیک به لحظات قشری افطار برقرار شده و بوسیله افراد اعلام می شود که زیرفون جایزه کمک هزینه سفر به عتبات شده است تا با این عنوان، احساسات وی را تهییج و به استراحت بوسیله اخذ اطلاعات شناسنامه ای وی اقدام کنند.

بانک ملی ایران درباره این روش و سایر روش های مانند کلاهبرداری به مشتریان خود هشدار می دهد و از آنها می خواهد ضمن بی توجهی به این طور ارتباط هایی، در رخساره لزوم موارد را به حراست بانک ملی یا مقامات انتظامی گزارش دهند.
  • ۹۸/۰۳/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی